Poprawa opcji raportowania posta

Witam.

Półtora roku temu zmotywowaliśmy administracje forum do poprawy opcji raportowania postów. Dziś widzę że znowu się trochę pomieszało.

image_id: 3038

Czy tylko mi się wydaje że “Offtopic” oraz “Treść wiadomości nie dotyczy tematu dyskusji” to jedno i to samo?

Tak samo jest z “Powód zgłoszenia nie pasuje do powyższych kategorii, podaj powód w polu opis.” oraz “Inny, użyj pola opisu”.

Proponował bym zostawić “Offtopic” oraz “Inny, użyj pola opisu”.

Jaka jest wasza opinia?

Zgadza się, te dwie pozycje są w pewnym sensie zdublowane, chyba, że jest jakieś sensowne wyjaśnienie takiej sytuacji.

Ja bym proponował coś takiego:

I w takiej kolejności jak napisałem ponieważ najczęściej używane dałem jak najwyżej.

Ale bez tych literówek :wink:

Dziwne że mi tego słownik nie wychwycił, ale w chrome nie jest on za dobry. Już poprawione.

Edit: Dodatkowo dodał bym też “Archeolog”

Jeśli chodzi o te dwa to bym proponował aby brzmiały one następująco: Treść wiadomości nie dotyczy tematu dyskusji - Offtopic oraz Powód zgłoszenia nie pasuje do powyższych kategorii, użyj pola opisu.

Ale w kolejności: “Offtopic - Treść wiadomości nie dotyczy tematu dyskusji” - łatwiej rzuca się w oczy i nie trzeba szukać.

wystarczy samo offtopic

Tak jest już od dawna. Zgłaszałem kiedyś, że “Inny, użyj pola opisu” i “Powód zgłoszenia nie pasuje do powyższych kategorii, podaj powód w polu opis” znaczą to samo. Otrzymałem odpowiedź, że nie znaczą tego samego. Jedna opcja służy do zgłaszania uwag w ogóle nie związanych z tematami na forum (np. shoutbox, za duża sygnatura), druga do zgłaszania złamania regulaminu w danym poście. Już nie pamiętam, która jest do czego, używam ich zamiennie :slight_smile:

Niby tak ale nie każdy wie co to oznacza i kiedy wybrać to, zwłaszcza teraz jak są dwie w zasadzie synonimiczne opcje.

A jak będzie “Offtopic - Treść wiadomości nie dotyczy tematu dyskusji” to będzie jasno i zrozumiale dla wszystkich.

Niech będzie. A do raportowanie SB wystarczy opcja inny chodziarz myślę że przy sb powinien również być przycisk do raportowania.

Tej opcji usunąć nie można.

To jest akurat przydatne jak się raportuje zdarzenia nie tyczące się bezpośrednio samego tematu, w którym używane jest zgłoszenie. Np. przy raportowaniu nieregulaminowego podpisu lub też spamowania na SB przez danego użytkownika.

A co ma chód sportowy do tego ??

Tyle że równie dobrze można wtedy użyć kategorii:

A usunąć jej co prawda nie można, ale z pewnością da się ją zmodyfikować z poziomu plików językowych. Tym bardziej, że przecież wśród administracji są specjaliści od języków takich jak PHP.

deFco247 , A jaka niby jest różnica między tymi dwoma opcjami (poza oczywistym sformułowaniem tego samego w inny sposób)?

Poza tym mając odrobinę znajomości PHP wszystko można dodać usunąć lub zmodyfikować.

A od razu proponowałem, żeby dodać. Dość przydatne.

Jeśli już to trzeba by też w regulaminie sprecyzować że chodzi o to by nie dopisywać nowych sugestii rozwiązania do wątków sprzed np. roku.

Administruję pewnym forum i wiem jak wygląda sprawa z tym w panelu administracyjnym - opcja usunięcia jest po prostu zszarzała. :stuck_out_tongue:

Możliwość jest wprawdzie dostępna poprzez bezpośrednią edycję kodu, ale trochę jednak wymagałoby to pracy. :slight_smile:

Poza tym i tak ta opcja jest potrzebna na forum, by podawać powody inne od reszty dostępnych na liście. Lepiej jest jednak napisać samemu dokładnie o co chodzi, niż szukać pasującej opcji w menu.

Kiedyś był taki wpis, ale gdzieś zniknął.