Porada w sprawie karty graficznej

Witam. Jako że moaj obecna karta graficzna uległa przegrzaniu w wyniku czego się uszkodziła, potrzebuję pilnie kupić inną. W gre wchodzą tylko i wyłącznie używane.
Problem tkwi w tym że nie znam się na tyle na płytach głównych aby samemu określić czy karta którą zamierzam kupić będzie pasować do mojej p. głownej. I tu pytanie do was, znalazłem dwie karty które oscylują w podobnej cenie (300 zł), czy oby dwie będą pasować? :

  • Radeon R9 270X (2GB)
  • ASUS GTX 750Ti 2GB

Osobiście wolałbym iść w Radeona, aczkolwiek nie wiem jak to wygląda z kompatybilnością do tej płyty : GA-MA78LMT-US2H

Radek znacznie mocniejszy, ale dolicz zasilacz, bo bez porządnej, markowej 400+ z certyfikatem nie podchodź do niego;) On z 200w łyka w peaku.

Jeżeli masz słaby zasilacz, to uwaga, poluj na rx 550 :wink: nieco nowsze i lepsze od 750, a przy dobrym procku celuj w rx 560. Jest spora szansa na koparkę, ale r9 bym nie ufał… mocno wiekowe.

Jeżeli karta jest 100% trupem i niewiele warta, to podpiecz ją - i tak idzie na śmietnik, a może miałeś farta i tylko czip “odpadł” i się “przyklei”. To partacka desperacja, ale czasami działa…;D

Zasilacz : OCZ 500W od CoreXStreme, więc uważam że uciągnie, w kompie zapakowany jest dodatkowo chłodzenie SilentiumPC Spartan 3 PRO, a pod nim stary ale jary AMD Phenom x4 925 2.8 ghz. Wydaje mi się że wystarczający zestaw aby z jedną z tych kart mógł dobrze współdziałać :slight_smile:

I co do R9, właśnie pisałem z sprzedającym. Daje mi rozruchową gwarancje 14 dni, grafę kupił od przyjaciela, ale nagle zdarzyła się okazja i wyjeżdza za granicę, także chce się jej pozbyć.

Wiesz… ja osobiście bym odżałował 50 zł i kupił już raczej coś takiego z roczną, 14 dni to nawet karta pieczona w piekarniku na 99% wytrzyma :wink: https://allegro.pl/oferta/xfx-amd-radeon-rx-560-4gb-8319930351