Porty internetowe w routerze nie działają

Witam,

Posiadam router Netgear DG834G, który łączy się z Neostradą. Problem jest taki, że od wczoraj (mimo, iż nic nie było zmieniane) porty wyjściowe (RJ-45) przestały działać. Wi-Fi działa wszystko, włącznie z Panelem Administratora, a gdy podepnę się kablem do routera to łącza z internetem nie ma i nie mogę się nawet dostać do Panelu Administratora, na pasku zadań w Windows 7 jest, albo napis “Trwa identyfikowanie”, albo “Sieć niezidentyfikowana”. Na początku myślałem, że to wina karty sieciowej, ale sprawdziłem na drugim komputerze i na każdym porcie było to samo. Resetowałem router, przepinałem kable, odcinałem mu zasilanie i nic.

Router jest do wymiany, czy da się to jakoś naprawić?

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam

Witam spróbuj zrestartować urządzenie do ustawień fabrycznych jeżeli możesz przez wi- fi połączyć się z panelem administracyjnym wyczyść ustawienia chyba w kategorii diagnose jest opcja erese *** settings uaktualnij tez oprogramowanie

Tak, tylko, że jak zrestartuje to nie będę miał dostępu do Wi-Fi, więc nie dostanę się do Panelu Administratora.

Jednak, jeśli po resecie routera nie zadziała połączenie kablowe (i wejście do panelu ustawień), to będziesz miał niemal pewność, że router jest uszkodzony. Bez resetu nic się nie dowiesz.

Aha, no dobrze to zaraz zresetuje

Dodane 23.08.2011 (Wt) 18:32

Ponadto resetowałem router i to też nie zadziałało. Przedstawiciel Netgear kazał mi wykonać w cmd kilka komend tutajzrzut ekranowy.mi wykonać w cmd kilka komend tutajzrzut ekranowy.

Dodane 26.08.2011 (Pt) 22:58

Kupiłem nowy router i wszystko śmiga :slight_smile: Dziękuję za pomoc.