Postac ruchoma w poziomie

czy niewie ktoś może czy nie dało by się zrobić czegos takiego aby sie postac obracała w poziomie o 360 stopni chodzi mi o taki efekt zeby było całą widac przód i plecy jeżeli sie da to jakim programem i jak ?? i co potrzebuje licze na szybką odpowiedz za okazaną pomoc wielkie dzieki

Proszę temat zmienić na konkretny, mówiący o problemie

Ale chcesz taką postać zrobić i obrócić? Czy otworzyć z pliku i wtedy odwrócić?

Takie coś, to grafika 3D (?!)

nie. mi chodzi o to aby np ta postac f7a00522a099f985.jpg

sie na avatarze obracała ze bedzie widac plecy tak chodzi mi zeby byłą tez 3d :slight_smile: jest to możliwe ?

Ps. wiem ze to nie jest postac 3d ale to tylko przykład :slight_smile:

Nie da się obrócić takiego obrazka.

To trzeba ją przerobić na 3D :mrgreen: Ale w tym już ci nie pomogę bo nie znam się na 3D

Kitos , musiałbyś:

a) narysować każdą klatkę animacji, tzn. tą postać z parunastu (parudziesięciu?) perspektyw

b) zrobić model 3D

Jeśli nie masz talentu plastycznego i wyobraźni, zapomnij, nie dasz tak rady :slight_smile:

tak też myślałem

a jeszcze jedno pytanie

jakbym miał tą postać z każdej strony czyli lewy bok prawy bok pród i tył i bym to miał w 3D co dalej zrobić zeby uzyskac taki efekt

wrzucasz a np imageready lub inny program do robienia animowanych gifów i juz masz potworka obracającego sie :smiley:

a chociaż przeczytałeś o co mu chodzi? :roll:

ściągnij/kup jakiś program do modelowania, np. 3D Studio Max, naucz się modelować, potem z górki już będzie :wink: (jeśli masz talent :stuck_out_tongue: )

:-k

a w maxie można robic animowane gif-y ?? bo avika czy mpg-1 raczej do avataru nie wsadzisz :mrgreen:

ale można przekonwertować 8)

Pozatym Kitos lepiej daj sobie z tym spokój :lol:

(jeśli chcesz to zrobić w krótkim czasie) …

Bo uwierz mi, że szybko się nie nauczysz do perfekcji :stuck_out_tongue:

W jakimś programie do robienia flash’a możesz to zrobić,

rysując klatki … i odpowiednio ustawiając …