Postawienie strony WWW na serwer - kilka pytań nowicjusza

Witam

Chciałbym postawić stronę www na serwer. Mam w związku z tym kilka pytań.

1 Nie znam się na pisaniu stron www. Czy mogę uzyć jakiegoś gotowego szablonu, który gdzieś tam znajdę, np. w jakiejś gazecie komputerowej czy w internecie? Czy takie szablony można modyfikować do własnych potrzeb? Czy to jest legalne? Czy może mogę używać tylko własną stronę przeze mnie zrobioną?

2 Chciałbym aby moja strona miała nazwę: www. moja_nazwa.pl. Czy taki adres mogę bez problemu stworzyć? Czy muszę ten adres strony jaki bym chciał gdzieś zarejestrować?

3 Na jaki serwer postawić taką stronę www? Na jakiś płatny najlepiej czy może darmowy może być? Ale jak darmowy to chyba moja nazwa strony to nię będzie taka jak bym chciał tylko np. jeśli bym korzystał z szablonu na onet.pl to chyba nazwa byłaby np. www. moja_nazwa.republika.onet.pl a te dodatki do adresu to mnie nie interesują. Możecie jakieś dobre i tanie oczywiście serwery polecić? Strona będzie zawierała sam teks, dane, będą na niej jakieś zakładki (np. cztery), ewentualnie jakaś grafika. Nie będzie na niej żadnych plików.

Z góry dzięki za pomoc.

  1. Możesz korzystać z gotowych szablonów, ale musisz zapoznać się z tym na co pozwala jej autor (powinien być dołączony plik tekstowy z “licencją”). Zazwyczaj wygląda to tak, że będziesz musiał pozostawić informację o autorze danego szablonu.

  2. Musisz wykupić domenę .pl