Poszukiwany dobry program do nagrywania i edycji muzyki

Witam, trochę poczytałem o programach do nagrywania & edycji muzyki, ale przyznaję, że zapętliłem się, stąd mój post. Sytuacja przedstawia się następująco: żona komponuje na pianinie, a nagrane ścieżki zapisuje na PC (przez kartę muzyczną). Następnie dodaje i zapisuje kolejne ścieżki, najczęściej nagrywane na żywo: wokal, skrzypce, wiolonczelę, gitarę. Na końcu składa elementy w całość na programie jaki dołączony był do karty muzycznej. Kłopot polega na tym, że nagranie dłuższego utworu bez najmniejszych błędów graniczy z cudem, stąd pytanie, czy jest program, który “potrafi” skleić kilka fragmentów (nagranych w różnym czasie) bez utraty rytmu/tempa (sorry, nie jestem muzykiem, stąd brak fachowego słownictwa). Dodatkowo, wycinanie opcja copy-paste/kopiuj-wklej też jest pożądana. Kłopoty na jakie natrafia moja żona to nagrywanie ścieżki tylko na jednym kanale (nie wiadomo dlaczego). Oczywiście, można stwierdzić, że należy poświęcić sporo czasu na zgłębienie softu, które być może i ma opcje o których piszę, niemniej czas został już poświęcony, ja pomóc nie mogę, a żonie odechciewa się wszystkiego - chce skoncentrować się na komponowaniu, a nie analizowaniu jak program ma zrobić coś-tam. Podsumowując, szukam programu do bólu intuicyjnego, nie musi być darmowy (windows 7), ale też nie jakieś rozbudowane studio nagrań czy mikser do dziesiątek ścieżek. Prośba o fachowe sugestie. Pozdrawiam, SK   

Proszę edytować Swój post i poprawić “KRZYK” w temacie wątku, same WIELKIE litery są traktowane jako krzyk w sieci. Zignorowanie zalecenia może zakończyć się usunięciem tematu z forum. Dziękuję za uwagę.

Hmmm. Może Reaper by się sprawdził w tej roli? Program niestety jest płatny (wersja demo na 7 dni - przy czym liczy się czas, przez który program się używało, a nie, że 7 dni od instalacji), dość zaawansowany (ale bez przesady). Dodatkowo posiada spolszczenie, więc myślę, nie powinno być większych problemów.