Poszukuję dobrego programu szpiegującego

Poszukuję jakiegos dobrego programu szpiegującego. Potrzebny mi do zainstalowania w biurze, bo muszę sprawdzić swoich pracowników, bo coś mi nie gra od dłuższego czasu.

Bardzo proszę o fachową pomoc, bo ja jestem laik :oops:

Najlepiej z polską instrukcją :smiley:

Będę bardzo wdzięczna za pomoc :slight_smile:

http://www.okoszefa.pl/

Jeżeli zainstalujesz w biurze ten czy inny program do kontrolowania poczynań na kompie twoich pracowników , to niestety ale pracownicy muszą sie o tym fakcie dowiedzieć od Ciebie i najlepiej by było aby podpisali odpowiednie oświadczenie że zostali poinformowani że takie oprogramowanie zostało zainstalowane.

sam doświadczyłem takiej sytuacji :twisted:

bez mojej wiedzy, bez żadnej informacji, i podpisywania czego kolwiek - mój komputer był monitorowany, co było złamaniem podstawowych regulacji w tym temacie i “powodem” mojego odejścia - o innych nie wspomnę, bo nie wolno tu klnąć :lol:

Ale właśnie o to chodzi, ze ja nie chcę powiedzieć, ze jest zainstalowany jakiś program szpiegujący, bo wtedy nie dowiem się pewnych istotnych dla mnie rzeczy, bo pracownicy będą się pilnować.

Mi konkretnie chodzi o kontrolowanie rozmów na GG.

Jestem w ogóle ciekawa, czy jest jakaś możliwość odzyskania i przeczytania wykasowanego archiwum??

Iwcia nie możesz tak zrobić :evil:

a w czym masz problem ??

przygotuj aneks zabraniający instalowania oprogramowania bez Twojej, czy informatyka wiedzy - i jak ktoś to złamie - to bruk, i każ usunąć oprogramowanie, które wskażesz, a nie jest potrzebne do pracy. I wtedy poinformuj o monitorungu i zobaczysz kto pracuje, a kto się op*****

tak jest, ale to jest tajemnica korenspondencji - to tak, jak by ktoś czytał twoje listy i na tym forum nie uzyskasz innej porady - przykro mi, ale to, że masz podejrzenia nie oznacza, że możesz łamac prowo

Monczkin,