Poszukuję drukarki laserowej

Witam,

Poszukuję taniej drukarki laserowej ale przede wszystkim takiej o NISKIM koszcie wydruku. Nie znam się na drukarkach laserowych, coś o oddzielnych ceramicznych bębnach czytałem, że musi być odblokowana, wysokiej jakości, i tonerach o wydajności ponad 10tys. wydruków itp.

Będę wdzięczny za wasze propozycje.

Dziękuję

Pozdrawiam

ja mam HP P1102 i jestem z niej bardzo zadowolony drukuje Szybko i toner tez styka na długo :wink:

a napełnienie tonera to 90-100 zl takze jest ok i tragedi niema :slight_smile:

wydajnosc kolo 2000 Stron na toner :wink:

cz.b. czy kolor?

Toner 10K? nie pomyliło się czasem z max obciążeniem/mc albo z trwałością bębna?

Jaki przedział cenowy Cię interesuje?

Ekonomiczne to Samsung, ale zainteresować się możesz również Brotherem.

Są “gusta i gusta” jak Masz dużo miejsca to jak trafisz na dobrze złożoną to długie lat będzie Ci służyła ( patrz na model drukarki , ta drukarka , sprzedawca , oraz oferta nie podlega moim propozycjom ) http://allegro.pl/drukarka-laserowa-hp- … 12429.html

Nie ma, aż tyle miejsca, jedna półka pod burkiem. Tyle tego miejsca. Czarno-biała ta drukarka chyba, że będzie jakaś tania kolorowa.

Co do ceny to tak około 200zł myślę.

Ja drukarki używam raz na jakiś czas, ale jak już potrzebuję to chcę być pewny, że będzie działać. Teraz chciałem coś wydrukować na mojej f380 hp, wydrukowałem 3 strony dalej same białe kartki wychodzą i na czarnym i na kolorowym. Nie wiem czy to tusze czy ją szlak trafił.

P.S. o co chodzi z tym bębnem i odblokowaniem drukarki ?

zapoznaj się z tematem: http://forum.dobreprogramy.pl/wybor-drukarki-dokumenty-t449233.html

Kiedyś też myślałem że laserówka wyjdzie taniej niż atramentówka. A drukuje sporo bo ok. 500 str/mies.