Poszukuje grafik na plytke


(Axel 14) #1

Witam.

Doszla do mnie dzisaj nagrywarka ze lightsribe no i umiem juz wypalac na plytce obraz , ale poszukuje jakis obrazkow ktore pasuja idealnie do plyt , czyli maja ta kolko w srodku wyciete itd. bo nie posiadam zadnego takiego zdjecia ktore by tam pasowalo :stuck_out_tongue:

Jednak nie umiem tego ^^ , wiem gdzie trzeba wlaczyc by zaczac wypalac ale pisze ze wlozona plyta to nie jest lightsribe a jest na 100% , Chyba trzeba cos aktywowac czy cos, zna ktos moze stronke gdzie jest dokladnie opisane jak to zrobic ? tzn. jak zaczac i jak skonczyc ?

Pozdro


(Witam200) #2

1.plytke trzeba wlozyc odwrotnie nie tak jak zwykle CD..

2.muszisz miec sterowniki lightscribe do nagrywarki.

3.nero w wersji 6 lub 7

http://www.lightscribe.com/

klik


(Axel 14) #3

vistamen Wszystko sie zgadza , robilem to co na forum ale to samo :confused: Mozliwe ze mam zle plyty no ale sa biale tzn. puste. Qrde o co biega :confused: Bo nie chce kupywac Verbatima na allegro (bo te plyty sa bdb) ale troszki drogie a nie chce wpasc w bloto :confused:

napisalem na tym forum co mi podales i mi odpisali ze mam zle plytki , wiec pozostaje kupienie Verbatim'a , czy jest osoba mieszkajaca w krakowie w ktorym sklepie da sie kupic na sztuki w/w plyte ? Na placu matejki wlasnie kupilem te plytki Benq ,w emiku na rynku nie maja, jeszcze musze wpasc do Bit Computera. Ale to dopiero jutro. A poki co moze ktos z was wie gdzie sa ? takto nie musialbym latac po sklepach :stuck_out_tongue:


(Witam200) #4

u mnie w miescie plytki sa po 3.50/szt.


(Axel 14) #5

Juz problem zalatwiony , jednak plytki byly zle , kupilem inne (4zl) i te juz pasowaly ^^