Poszukuje jakis fajnych gierek zręcznościowych


(Damian560) #1

Tj. w temacie poszukuje jakis fajnych gierek typu ONI , Prince of Persia The Sands of Time , i jakiś fajnych strzelanek w tym stylu. Co polecacie ??

Mój komp :

Athlon 64 3000+

GigaByte GeForce 6600GT 128 MB

512 mb Ram Kingstom


(system) #2

polecam Prince of Persia The two thrones jest swietna


(Canaletto) #3

Tomb Raider :slight_smile:


(Songo93) #4

Legend moze i tak ale poprzednie se odpusc tragedia!

PoP:The Sands of Time

PoP:Warrior Within

PoP:The Two Thrones wypada znac całą trylogię :slight_smile:


(Damian560) #5

tak tylko ze w tym problem ze całą trylogie PoP juz przeszłem :smiley:

może są jakies inne , nieznane ale tez wciągające ??

z góry dzieki za pomoc :stuck_out_tongue:


(Devil May Cry3) #6

ja bym ci radził Legacy of kain :defiance lub starsze części z tej serii klimat mało podobny do prince of persia ale za to fabuła o wiele ciekawsza


(squeet) #7

Nie wiem za bardzo, czy o takie coś Ci chodzi (jeśli nie, to wybacz :wink: ):

:arrow: http://www.dobreprogramy.pl/index.php?dz=6

Tutaj jest dużo ciekawych propozycji :slight_smile:


(Devil May Cry3) #8

lol :stuck_out_tongue: jemu chodziło raczej o normalne gry a nie takie niskobudżetowe z grafą z przed 10 lat chodź w takiego dsj nawet fajnie się gra :wink: