Poszukuje nowy internet bez limitu, przenośny

Poszukuje internetu w naszych sieciach GSM typu plus, orange, tmobile, play itp.
Jakie rzeczy potrzebuje:
Internet musi działać tak samo jak stacjonarny typu vectra, inea (ogólnie na kablu) a ja potrzebuje takiego przenośnego np. Kartę bez limitu danych do iluś tam mega (aż tak dużo nie potrzebuje) + na modemie przenośnym lub jakiś router z karta SIM.
Nie mam telefonu stacjonarnego i szukam takich rozwiązań. Ma być to urządzenie które biorę w rękę i mogę przenieść się do np. Innego mieszkania bez jakiś tam kosztów. Coś ktoś? Nie znam się zbytnie, może ktoś doradzi gdzie najkorzystniej itp. Pozdrawiam (mieszkam w poznaniu, tam dużo jest z inea ale nie chce się z nimi łączyć bo działa na zasadzie kabla, router, płatności przy zmianie miejsca zamieszkania itd.)

W każdej sieci możesz wykupić kartę sim jeśli laptop ma taką możliwość, lub uzyskać modem wpinany w USB. Nie wiem jakie są aktualne oferty poszczególnych sieci (to łatwo możesz sprawdzić na ich stronach), ale ważniejsza chyba nawet od ceny które będą w miarę porównywalne jest jakość połączenia. Dobrze, żeby się tu ktoś wypowiedział kto korzysta z takich połączeń blisko miejsc gdzie będziesz się łączył, bo czasem nawet w dużych miastach potrafi być z tym problem.

Na orange i plus aż tak nie można narzekać. Dobrze byloby jakby oferowali także WiFi :slight_smile: poszukam czegoś ciekawego.

Nie bardzo bo w Orange, zeby mieć LTE bez limitu trzeba byc w strefie domowej czyli maks 500 metrów od miejsca gdzie odpalisz. Na karte ma tylko Play i jego wirtualni operatorzy do 100GB limit. Jak sie ofert nie zna to sie tylko posty nabija.