Poszukuje programu do Hibernacji Kompa - RAM

witam serdecznie

Z góry wiem ze to trudne zagadnienie… otóż Poszukuje programu do Hibernacji Kompa - RAM… wiem ze robi to windowas - ale neistety jest zawodny - czasem narzeka ze za duzo pamieci i trzeba restartowac - czasem po prostu nei wstaje po hibernacji… a ja mam problem takowy iz na wind Xp mam teraz otworzone aplikacje i nei moge ich zapisac - neistety - a restart komputera nei pozwoli mi na ich odtworzenie już nigdy - sa one dla mnei cenne… Czy ktos zna taki program ?

by zapisac to co aktualnie jest na pulpicie taki save jak snapshot (migawka) w VwMware - czy virtualboxie tylko na normalnym PCie? i warunek nei moge zrestartowac kompa ;(

Prosze o pomoc …

ps. jestem laikiem…

Auto Power-on Shut-down 2.20

Jeśli nie wstaje z hibernacji to znaczy, że coś nie tak ze sprzętem. Nie jest do końca sprawny, albo ma wady konstrukcyjne.

Można najpierw zapisać to, co robią programy, a później po prostu wyłączyć komputer.

Napisał przecież , że programów nie da się zapisać. Czytaj uważnie !

Sprawdziłem program - i neistety on bazuje na hibernacji windowsa … na pliku hiberfile… - i niestety nei wstaje system tylko sie restartuje… :confused: wiem ze coś nei tak… ale czy istnieje jakiś program ktory zapisuej pamieć? i pozwala odtwożyc dany stan kompa… ?

“Można najpierw zapisać to, co robią programy” - ale jak ma otwarte teraz okna jawy połaczone z sererem gier miedy innymi - jak to zapisać by po restarcie to odtworzyć? nie szkodzi ze połaczenei internetowe bedzie zerwane - te okienko samo je nawiazuje… ale jak zapamietac ta ścieżke i to okienko ?

Musi istneic przecież jakis program do takich rzeczy… nei możliwe chyba ze tylko windows i hiberfil.sys to obsługuje ;(

HELP ;(

Dodane 04.01.2010 (Pn) 22:11

nikt nic nei bedzie wiedział :frowning:

  1. Zrobić trochę miejsca na dysku z plikiem hibernacji.

  2. Odpalić: http://technet.microsoft.com/en-us/sysi … 97426.aspx i jeśli fragmentów jest dużo, to użyć.