Poszukuję programu do "zrobienia" KARTOTEKI

Witam, jestem bardzo słabym “informatykiem” :frowning: i nie za bardzo znam się na tym wszystkim, dlatego szukam bardzo prostego “programu”, który umożliwi mi zrobienie KARTOTEKI - bardzo prostej.

Pracuję z ludźmi w Domu Pomocy Społecznej i chcę sobie zrobić kartotekę na moim laptopie, by mieć podstawowe dane o moich Podopiecznych. Tak aby było np wg pokojów, w których mieszkają , aby tam umieścić podstawowe dane i by była wyszukiwarka wg nr pokoju i wg nazwiska , innych ew. kryteriów jakie ja określę. Mam system Windows 7. Jeśli ktoś może pomóc będę wdzięczny. :smiley:

Nie wiem jakimi licencjami dysponujesz ale najłatwiej:

  • Excel (najprościej ale najmniej profesjonalnie" (cokolwiek by to znaczyło ;p ), zapisujesz każdego podopiecznego w osobnym wierszu i stosujesz filtry na kolumnach)

  • Ms Access (trudniejsze, trzeba zaprojektować i zbudować własną bazę + raporty)

  • Open Office Base (analogicznie jak Access tyle że tu licencja darmowa i możesz zerknąć na gotowy przykład:

http://wiki.services.openoffice.org/wiki/A_club_membership_database

)

1 polubienie

Dziękuję :slight_smile: tak sobie myślałem o Acces. Pozdrawiam

Nie wiem czy temat już nie przestarzały, ale tak się składa że jestem programistą i moge napisać tego typu program pod użytkownika ZA DARMO. Ostatnio ciężko dostać mi ciekawe zlecenia a potrzebuje się rozwijać więc bardzo chętnie się komuś przysłużę.

Poszukuję skryptu/programu kartoteki do modyfikacji na potrzeby wydawania darów żywnościowych. Opieranie się na arkuszach Calc z Open Office jest dość niewygodne. Czy znacie jakiś “gotowiec” z przerobieniem którego dali by sobie radę początkujący ?

Myślę że mało kto się orientuje co ma robić “program obsługujący wydawanie darów żywnościowych”. W czym Calc jest niewygodny ? Jaką funkcjonalność potrzebujesz ? Musisz podać więcej szczegółów żeby ktoś Ci pomógł.