Poszukuje save Mafia 2 rozdział 6

Witam wszystkich, poszukuje save do mafii 2 a szczególnie jego save z rozdziału 6 nie ważne czy początek czy koniec ważne aby ktoś mi podał. Poszukuje tego save poniważ miałem nagły problem z kompem i potrzebował on formata.

Po pierwsze takim żądaniem nic nie osiągniesz, po drugie jak w google wpiszesz “save to mafia II” znajdziesz od groma paczek z save’mi.

Tak tak tylko jak wpisze to co mi powiedziałeś to same paczki save 100% -,-. Bardzo prosze o tego save rozdziału 6.

A to nie możesz ściągnąć sobie takiej paczki i wgrać tylko save z rozdziału 6? Bo raczej tak się da zrobić.

Jestem zielony w tym, powiesz mi jakie to pliki co i jak?

Windows 7:

http://www.youtube.com/watch?v=y_FPPmPFlqo

Windows XP:

http://www.youtube.com/watch?v=sz4p1XnW8qY

ale nadal mi mówisz o save 100% czyli save jest zbędny ponieważ nie chce sobie tylko śmigać furą tylko przechodzić misje od rozdziału 6 -,-

To wgraj tylko plik z save’m z 6 misji one w tej paczce na pewno będą opisane coś a’la “save 1”, “save 2” itp. (gdzie liczba to numer rozdziału) I do tych folderów co masz pokazane w tych filmikach wyżej wrzuć tylko ten jeden save.

ok, jescze jak jesteś taki pomocny to pomóż mi poszukać tego save bo ja za chu.a nie moge znaleźć takiej paczuszki gdzie były by wszystkie save.

Proszę: Paczka z save

Znajdź w środku plik sav6.dat obstawiam, że jest to save właśnie z 6 rozdziału.

no tak i co z tym zrobić dalej? wrzucić go do folderu save?

Rozpakowujesz paczkę i kopiujesz tylko ten jeden plik do lokalizacji, które zostały pokazane na filmikach podanych parę postów wyżej.

edit:

W Windows XP ten jeden plik wrzucasz do:

C:\Documents and Settings"Nazwa uzytkownika"\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\2K Games\Mafia II\Saves

W Windows 7:

c:/users/nazwakompa/AppData/Local/2K Games/Mafia2/Saves

Dobra już sobie z tym poradziłem, wielkie dzięki. Wielki plus dla ciebie za pomoc :*