Poszukuje save Mafia 2 rozdział 6

(Kjebab1) #1

Witam wszystkich, poszukuje save do mafii 2 a szczególnie jego save z rozdziału 6 nie ważne czy początek czy koniec ważne aby ktoś mi podał. Poszukuje tego save poniważ miałem nagły problem z kompem i potrzebował on formata.

(Samurai) #2

Po pierwsze takim żądaniem nic nie osiągniesz, po drugie jak w google wpiszesz “save to mafia II” znajdziesz od groma paczek z save’mi.

(Kjebab1) #3

Tak tak tylko jak wpisze to co mi powiedziałeś to same paczki save 100% -,-. Bardzo prosze o tego save rozdziału 6.

(Samurai) #4

A to nie możesz ściągnąć sobie takiej paczki i wgrać tylko save z rozdziału 6? Bo raczej tak się da zrobić.

(Kjebab1) #5

Jestem zielony w tym, powiesz mi jakie to pliki co i jak?

(Samurai) #6

Windows 7:

http://www.youtube.com/watch?v=y_FPPmPFlqo

Windows XP:

http://www.youtube.com/watch?v=sz4p1XnW8qY

(Kjebab1) #7

ale nadal mi mówisz o save 100% czyli save jest zbędny ponieważ nie chce sobie tylko śmigać furą tylko przechodzić misje od rozdziału 6 -,-

(Samurai) #8

To wgraj tylko plik z save’m z 6 misji one w tej paczce na pewno będą opisane coś a’la “save 1”, “save 2” itp. (gdzie liczba to numer rozdziału) I do tych folderów co masz pokazane w tych filmikach wyżej wrzuć tylko ten jeden save.

(Kjebab1) #9

ok, jescze jak jesteś taki pomocny to pomóż mi poszukać tego save bo ja za chu.a nie moge znaleźć takiej paczuszki gdzie były by wszystkie save.

(Samurai) #10

Proszę: Paczka z save

Znajdź w środku plik sav6.dat obstawiam, że jest to save właśnie z 6 rozdziału.

(Kjebab1) #11

no tak i co z tym zrobić dalej? wrzucić go do folderu save?

(Samurai) #12

Rozpakowujesz paczkę i kopiujesz tylko ten jeden plik do lokalizacji, które zostały pokazane na filmikach podanych parę postów wyżej.

edit:

W Windows XP ten jeden plik wrzucasz do:

C:\Documents and Settings"Nazwa uzytkownika"\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\2K Games\Mafia II\Saves

W Windows 7: