Poszukuję sterowników do mojego PC

Witam.

Ostatnio mój komputer przeszedł format i zgubiły mi się sterowniki ;( Jako iż ja jestem zielony w tych sprawach i kompletnie nie wiem, które sterowniki będą dobre dla mojego komputera tak by wszystko działało zwracam się z ogromną prośbą do was o linki do sterowników niezbędnych dla mojego komputera, ktore umożliwią mi pracę na nim.

Mój komputer ( płyta głowna ASRock P4i65G ) ( Win. XP SP1 )

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel … 25d9e.html

Proszę o szybką pomoc.

Wejdź w Menedźer urządzeń i zobacz gdzie są niejasności, czyli brak sterów i napisz.

PS: tu masz wszystkie stery do mobo.

http://www.asrock.com/mb/download.asp?Model=P4i65G

-_-’

GSlayeR , zmień tytuł “Sterowniki - pomocy!” na konkretny, inaczej temat poleci do śmietnika.

@adam769

Nie wiem co to manadżer urządzeń ale chyba potrzebuję sterowników do płyty głownej, karty graficznej i dźwiękowej chyba, że coś jeszcze trzeba ;f

Jeśli to wszystkie do płyty głownej do ok. Jeszcze o resztę proszę.

To podaj jaką masz grafe i jakie audio. Jak niewiesz to skorzystaj z program Everest dostępnego na Vortalu i wchodzisz w Komputer>podsumowanie i masz wszystko wypisane.

Właśnie dałem w 1 poście screen z tego programu w tagi img ale chyba wam nie wyświetlilo więc usunąłem tagi.

stery do grafy

Audio

Wyżej masz stery do mobo (mój 1 post lub post maniekz’a), ale linki są te same.

Ze sterowników, które ściągnąłem do płyty glownej zainstalować dało się jedynie: AUDIO, INF, LAN przy AMR, HDMR, VGA wyskakują błędy.

Można to pominąć czy są to ważne pliki ?

Mogę mimo to instalować graficzne i muzyczne sterowniki ?

Z tych na górze ściągnij tylko:

  • AMR driver

  • HDMR driver

  • INF driver

  • Realtek Lan

  • Intel USB 2.0

Reszta Ci jest nie potrzebna.

Jak to ściągniesz i zainstalujesz to instalujesz grafe i audio.

Błędy: