Poszukuje telefonu komórkowego

(Foxsly) #1

Witam.

Aktualnie posiadam SE w810i jednak myślę nad zakupem nowego telefonu. Niestety nie znam się za dobrze na komórkach z tad zakładam ten wątek. Chwiałbym by mój nowy telefon miał takie funkcje:

-mp3

-odtwarzanie filmów

-łączenie z internetem (przeglądarka internetowa) wi-fi?

-możliwość korzystania z map gps( nie musi mieć koniecznie wbudowanego odbiornika gps może być zewnętrzny pod bluetooth)

-i najważniejsze chciałbym aby telefon trzymał przynajmniej 2-3 dni przy średnim użytkowaniu

-aha i jeszcze aby nie byl to jakaś cegła cięzka i nieporęczna

Myślałem nad nokiami serii N ale wszędzie czytam że telefon trzyma góra 2 dni, Kwotę jaka mogę przeznaczyć na ten cel to 600- 1000 zl (może być używana)

(Żelek) #2

Może Nokia z serii "E"? Np. E51. Nie naganna bateria, Symbian, możliwość korzystania z map.

(Shadowk) #3

Sony Ericsson P1i - ma wifi, klawiaturę QWERTY, dotykowy ekran, aparat 3.2 MP i Symbiana. Jest trochę duży, ale może Ci się spodoba. Test telefonu.

(klopas) #4

może n95 (widziałem używaną za 800zł) albo jak nie lubisz sliderów to n82 :wink:

p1i nie ma wbudowanego gps a n95 ma masę bajerów np. czujnik ruchu :wink:

n95 ma optykę carl zeiss i 5mpx a p1i ma tylko 3.2mpx...

(Foxsly) #5

zdecydowałem sie na nokie n81 czy ktos ma ten telefon i moze cos o nim powiedzieć?

(Babyboy) #6

16_rayan , wszystko zależy od tego w jakiej cenie znalazłeś N81.Bo w podobnej cenie można kupić już używaną N95 która jest..moim zdaniem dużo lepsza od N81.GPS,sensor ruchu czy aparat 5mpx i akcelerator graficzny.

(Foltyn2) #7

To już może 6110 Navigator :stuck_out_tongue:

(Foxsly) #8