Poszukuję telefonu

siema ogólnie to nie znam się zbytnio na fonach i nie wiem jak one wychodzą, co w nich piszczy - bo ogólnie kupuje je raz na jakis czas i już;)

chwilowo używam k510i - nikomu nie polecę tego fonu - słaba jakośc obudowy (ściera się i sama rozchodzi), wyświetlacz też gubi ostrość - nie mówiąc o błędach softu (jest ich chyba miliony)… Wracając do tematu chcę sobie kupić jakiś telefon do 400 zł. Na czym mi zależy? Na bank nie na super odtwarzaczu mp3 i głośnikiem, żeby posmigać po mieście jak wieśniak;] telefon ma być solidny (obudowa) z “niezłym” aparatem i jakimiś bajerami, fajnie by było jakby był na sofcie M$'u - ale to nie jest konieczne;) wifi też by mogłobyć… mówię bardziej mi zależy na jakiś drobnych bajerach (ale też wiadomo bez przesady ->cene podana na górze:)), zastanawiałem się nad toshiba g500 - ale nie wiem czy bede mial go jak kupic, jak znacie coś podbnego (jeśli chodzi o funkcjonalność) to piszcie.

Z góry mówię, że marki typu motorola czy samsung do mnie nie przemawiają - miałem styczność i to są raczej kiepskie fony wg. mnie, a jak SE to tylko bez joya i raczej te lepsze modele, niż ten który mam teraz;)

może n70? albo 5500 (telefon nie do zniszczenia) tylko lubi się odklejać klawiatura :confused: ale ogólnie pancerny telefon… ma symbiana ale nie ma dużo aplikacji (nietypowy kształt wyświetlacza…)

WM nie polecam :stuck_out_tongue: symbian jest lepszy w użytkowaniu…

n70 w sumie spoczko;] ale chce mieć większy wybór;p coś z SE:]??

SE są słabe, nie wytrzymałe… a nokie są wytrzymalsze i mają symbiana… a 5500 jest mocny, zaraz dam test

http://www.mforum.ru/phones/tests/036591.htm

zobacz filmiki i rysunki…

dobre - ale powiem tak - nienastawiam się na takie dręczenie telefonu:P

powiedz mi tylko jeszcze jedno - mi zalezy na multimedialnosci telefonu;] czy symbian nie jest tu troche nie na miejscu - ogladanie filmow, czytanie ebookow itp??

5500 odpada ze wzgledu na ceny:/ raczej nie wyrwe jej rozsadnej dla mnie cenie…:confused: