Potrzeba porady (KOMPUTER KUPNO)

Witam ostatnio szukam dobrego kompa w dość przystępnej cenie… ostatnio zauważyłem w MixElectronics fajny komp o takich parametrach (PODANYCH)

PROCESOR-AMD PHENOM 9500+ (4 rdzenie)

KARTA GRAFIKI-GF 8600 GT 512mb

NAGRYWARKA DVD-JEST

PAMIĘĆ-2GB DDR2 667mHz

DYSK TWARDY-320 GB SATA2

CO o tym sądzicie? Mam tylko 15 lat ii nie znam się aż tak dobrze na kompie żeby go dobrze ocenić;) Aha Komp jest głównie przeznaczony do gier i Internetu(ConterStrike,HALF-LIFE wiecie o co chodzi ;))

CZEKAM NA ODPOWIEDZI :slight_smile:

Karta grafiki No-Name

Pamięci No-Name

Ile to cudo w ogóle kosztuje

ogólnie fajny komp…

do tych gierek sieciowych grafika ci spokojnie wystarczy.

Ja uważałbym na te złożone już komputery w sklepach. Szokują one z reguły parametrami (pojemność dysku, pamiec ram itd) a tak na prawdę zobacz ram pewnie włożyli jakiś no-name i to tylko pracujący na 667MHz, do tego ciekaw jestem co za płyta główna w nim jest, i jaki zasilacz zamontowany. Każdy podzespół komputera ma znaczenie przy jego działaniu. Także ja bym ci radził zakup komputera w takim sklepie gdzie możesz wybrać sobie podzespoły do niego a oni ci zmontują :wink:

pamięc napewno jakis szajs, a grafika nie opłacalna. Powiedz ile masz kasy na całość, to coś się sklei

Kasy narazie mam 1200… ale interesuje mnie komp do 2500 Złociszy :wink:

Potrzebuję go do gier :smiley: :mrgreen: :smiley: I tak żeby styknął spokojnie na jakieś 3-5 lat :wink:

Głównie to żeby miał:

Dobry procesorek(4 rdzeniowy najlepiej)

Karta Grafiki z 512mb i tymi Pixel Shaderami czy jak tam to sie zwie :smiley:

KArciocha Pamięci duża conajmniej z 2GB bo mam duuuuużżżżżooooo na kompie :wink: Dysk to już obojętny… bylbeby miał ze 200 GB miejsca :wink:

Zasilacz - nie wiem jestem zielony w tej dziedzinie :wink: Płyta Główna z możliwością rozbudowy :wink: DORADŹCIE COSIK PLISSS :slight_smile: