Potrzebuje odtworzyc stracone dane

(Szpakos01) #1

Witam!

Wczoraj chciałem sobie odtworzyć backupa systemu Vista z plytki Recovery od mojego laptopa. Niestety instalator usunął mi wszystkie partycje po czym je sformatował. Nie wiedziałem że ten głupi system będzie mi usuwał wszystkie partycje a wraz z nimi dane które tam miałem...

I teraz mam straszny problem ponieważ straciłem ponad 200GB bardzo ważnych danych, zdjęć dokumentów i innych ważnych rzeczy które zbierałem od ponad 8 lat... Czy istnieje teraz możliwość odtworzenia tych danych??? chciałbym bardzo aby te dane w jakis sposób do mnie wróciły...

Jeśli zajdzie taka potrzeba to nawet kosztem uszkodzenia dysku czy laptopa, nie zależy mi na tym tak bardzo jak na tych danych... Bardzo proszę o pomoc...

PS. Zaraz po tym jak zobaczyłem że wszystko straciłem (tzn. partycje a wraz z nimi dane) od razu odłączylem dysk od laptopa, włożylem inny i zainstalowałem system aby dowiedzieć się jak to zrobić...

Niestety nie mam doświadczenia w odtwarzaniu danych więc bardzo proszę o pomoc... o pomoc od osób które znalazły się w podobnej sytuacji, i są mi w stanie pomóc...

Bardzo prosze o pomoc! !!

(Cosik Ktosik) #2

Programy do odzyskiwania:

:arrow: PC Inspector File Recovery

:arrow: Instrukcja

EasyRecovery <-- Tylko do podglądnięcia, czy dane są

Get Data Back <-- podobnie

Jak odzyskasz ważne pliki, możesz brać się za odzyskanie partycji i reszty danych:

Testdisk

Instrukcja do testdiska po polsku

Instrukcja do Testdisk po angielsku

(Lukaszk 89) #3

search.php?keywords=stracone+dane&terms=all&author=&sc=1&sf=all&sr=posts&sk=t&sd=d&st=0&ch=300&t=0&submit=Szukaj

(Monczkin) #4

Szpakos , mam prośbę. Popraw proszę błędy i zacznij używać na forum polskiej pisowni. Zapoznaj się proszę z regulaminem. Inaczej wyciągnę konsekwencje.

(Szpakos01) #5

już poprawione, mam nadzieje że jest ok :slight_smile:

Bardzo dziękuje wszystkim za szybkie odpowiedzi.