Potrzebuje specjalisty od zawieszania sie kompa

witam!! jestem zielony w dziedzinie komputerow co od razu chce zaznaczyc:P

od paru dni mam problem z zamuleniem kompa…nic nie sciagalem(chyba- bo moj komp obsluguje 8 osob z rodzinki) rzecz wyglada tak:

nie moge otworzyc gry pes5 a w zasadziie otwieram ja i komp sie zawiesza w momencie gdy na karierze probuje zaladowac mecz-wtedy jest zawiecha i musze resetowac. poza tym co kilka minut zawieszaja mi sie strony internetowe, dokumenty, itd… i trzeba je zamykac przez “zakoncz teraz” :(( a potrzebuje zajrzec do odpow z matur i nic z tego:(( wiec podsumowujac potrzebuje pomocy w miare prostym jezykiem:P co pewnie jest dosc skomlikowane:P sciagnalem hijackthis… oto moj log…:

moze tu jest cos nie tak??

beniolek* proszę nazywać tematy konkretniej i używać polskiej pisowni. Popraw to.

nie moge zmienic znakow:( moja klawiatura nie pozwala mi na polskie znaki:( moja sytuacja jest beznadziejna bo niewiele umiem:( nie wiem jaka konfiguracja ale jakbym sie dowiedzial jak to sprawdzic to szybko to zrobie…

Zobacz Polski układ klawiatury w anglojęzycznym Windows XP

Powinno pomóc .

Niezależnie od tego - proszę poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie.

W tym celu proszę użyć przycisku icon_edit.gif