Powoli uruchamiają się programy, NWN tnie jak szalone

Mam nowo zainstalowanego (w zeszłym tygodniu) XP, prawie pusty dysk, a w NWN nie mogę grać właściwie od momentu zainstalowania - tak tnie, że nic nie da się w nim zrobić, z tym cięciem jakoś udało mi się stworzyć postać, ale potem komputer zawiesił się na samym począku gry. W prawie niczym innym mi to nie przeszkadza, jednak zależy mi na NWN, dlatego wklejam loga z HJT.

Jestem całkiem zielona, jeśli o komputery chodzi, więc proszę o wyrozumiałość :frowning: .

Start >>> Uruchom >>> services.msc >>> zatrzymaj i wyłącz Network Windows Service

użyj Windows Worms Doors Cleanera zmień znaczki z disable na enable. Po użyciu tego narzędzia wymagany jest reset sysa.

W trybie awaryjnym usuń pliki ręcznie a wpisy HJT

Teraz mam tak:

Coś jeszcze wywalić? NWN nadal tnie, mimo że go przeinstalowałam. Może mam zbyt kiepski sprzęt (no bo czy NVIDIA RIVA TNT2 Model 64 ma wsparcie T&L?..), a nie wirusa czy coś…

Użyj Pocket Killbox. Zaznaczasz opcję Delete on Reboot oraz All Files i w polu Full Path of File to Delete wklejasz ścieżki

C:\WINDOWS\System32\mysvcc.exe

C:\WINDOWS\System32\directxclick.exe

C:\WINDOWS\System32\netwkrs32.exe

i naciskasz X czerwony. Program poprosi o reset kompa … czyli resetujesz.

wpisy usuń po tym HJT i nowe logi(Silent HJT)

Teraz już chyba wszystko zrobiłam, jak należy, bo log wygląda tak:

Niestety, NWN nadal nie działa na tyle dobrze, by można było grać, więc przyczyna leży pewnie gdzie indziej :(. Dziękuję za dotychczasową pomoc. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł odnośnie tego cięcia gry… ![-o<

Pliki usuń ręcznie w trybie awaryjnym jeśli będą, a wpisy w HJT.

Po wykonaniu proszę pokazać nowy log z HijackThis plus z SilentRunners.

Plików nie mogłam wyrzucić, bo ich nigdzie nie znalazłam :(. Logi HJT poszły w normalnym trybie, bo w awaryjnym w logu takich plików nie było.

I jak teraz?..

Nie trzymaj hijacka w TEMPie bądź innym katalogu tymczasowym. Umieść go np. na pulpicie.