Powolne działanie internetu

Mam problem z Internetem od 2 dni. Mój Internet ma 100MB/s szybkości a pobieranie 250KB/s i od 2 dni mi chodzi bardzo wolno 2-5 minut strona mi się załadowała a jak chciałem ściągnąć AdwCleaner to mi się pobierało 800B/s do 50KB/s. Mam antywirusa McAfee i inne programy np. SpyHunter, Malwarebytes Anti-Malware, AdwCleaner i CCleaner. Jak by co to używam przeglądarkę IE - Internet Explorer.

Witaj na forum. Masz jakieś pytanie z tym tym związane? Jeżeli tak, to chociaż podaj informacje typu:

Jak wyżej. Podstawowa informacja to, czy na innych urządzeniach (choćby komórce) jest to samo. Jeśli tak, to skontaktuj się z dostawcą netu.

Jestem w tym zielony. Mam taki Internet LTE taki biały router na dachu z długim czarnym kablem podłączony do takiego czarnego chyba zasilacz do komputera no i do gniazdka. A dostawcą netu nie wiem bo ludzie dostali stacjonarne komputery z Internetem od Gminy. Tak tylko problem na jednym komputerze. 

Hej,

Jeśli to internet LTE, to może załapałeś się na kurek - czyli przekroczyłeś limit ściąganych danych i prędkość zwolniła?

Pozdrawiam,

Nie jestem pewien ale moja matka powiedziała mi że to Internet LTE, a można sprawdzić jaki mam Internet?

Hej,

Możesz się posłużyć jakimkolwiek testem, który pokazuje operatora sieci, na przykład przy pomocy http://www.speedtest.pl/

Pozdrawiam,

Założyłem konto i mam takie testy.

http://www.speedtest.pl/test/128140571

Skontaktuj się z dostawcą internetu i dowiedz się, czy jak wspomniał Dimatheus nie załapałeś się na jakieś limity.

Hej,

Po opisie IPS’a raczej wątpię, by była to sieć LTE. Możesz podać, jaki adres IP otrzymujesz? I podać pełną nazwę operatora, którą powinno być widać w czasie testów. W grafice, którą podlinkowałeś niestety ta nazwa jest ucięta…

Pozdrawiam,

http://whatismyip.com

Podaj IP i dostawcę.

IP 194.181.178.178  a dostawcy nie znam.

Edit: Sprawdziłem dostawcę po IP i mam to nie wiem czy to potrzebne

| 194.181.178.178 - Whois Information |
|