Powolny start systemu Windows

Witam . Mam taki problem ze komputer włącza się od czasu do czasu (problem zaczął się 3dni temu) komputer zatrzymuje się na “Trwa uruchamianie systemu Windows” i po 3-5 minutach włącza się , potem na “Zapraszamy!” Czekam z 1-2 minutki i dopiero wtedy mogę normalnie coś robić .

Windows 7 Ultimate 64 BIT

Jeżeli będzie potrzebny log z combofixa lub hijackthis to załatwię .

Jak ktoś wie jak to łatwo zrobić pisać na gg 12728889

Tutaj masz poradnik

http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzj … -2905.html

Przeskanuj sobie na początek komputer antywirusem np. AVG AntiVirus Free. Później użyj Malwarebytes do usuwania złośliwego oprogramowania. Przeskanuj system i rejestr programem CCleanerem. Po tym wszystkim przejdz do Mój komputer -> Prawym klawiszem na dysk -> Właściwości - Narzędzia -> Sprawdź z zaznaczonymi opcjami. Później wykonaj to samo tylko z defragmentacją.

Więc tak . Cclener używam kilka razy dziennie przed wyłączeniem kompa , Avasta 1 raz dziennie , defragmentacje tez 1 raz dziennie ; D

Dysk mam 1 tera a z tego zajęte Windows , Steam , wc3 , wow , stronghold crusader , przy włączaniu sie kompa jest tylko Grafika , Avast i dzwięk komputer po prostu jest zamulony jak się włącza .

Powyłączaj niepotrzebne programy startujące wraz z startem systemu.

Wykonaj skan OTL’em.

Wyłącz sobie indeksowanie plików

start->komputer->prawy klik na dysku C->właściwości i odhacz zezwalaj na indeksowanie

defragmentacje dysku zrób sobie tym

http://www.dobreprogramy.pl/Auslogics-D … 13271.html

systemowy defragmentator tez wyłacz

http://wklej.to/TXAUs LOG z OTL .

Turankantor13 , spróbuję też zrobić po twojemu ;d

Tutaj masz tez ciekawy poradnik co powyłanczać

http://www.pcworld.pl/news/359354/25.sp … ows.7.html

Uruchom OTL i w okno (Własne opcje skanowania/Script)wklej:

Kliknij Wykonaj skrypt.W OTL użyj opcji Sprzątanie.Przeskanuj progr.Malwarebytes Anti-Malware.

Przeskanuj programem Dr.WEB CureIt http://ftp.drweb.com/pub/drweb/cureit/launch.exe

Sprawdź na czystym rozruchu http://support.microsoft.com/kb/929135/pl