start systemu to jedna wielka porażka, później dużo lepiej nie jest. na partycji systemowe jest dużo wolnego miejsca, a procesy nie wykorzystują dużo zasobów procesora. bardzo bym prosił o sprawdzenie loga.
z góry dzięki
start systemu to jedna wielka porażka, później dużo lepiej nie jest. na partycji systemowe jest dużo wolnego miejsca, a procesy nie wykorzystują dużo zasobów procesora. bardzo bym prosił o sprawdzenie loga.
z góry dzięki
Z niewiadomych przyczyn Combofix usunął plik od HP. Przeskanuj na virusscan.jotti.org plik hpqddcmn.dll.vir ,
który znajdziesz w podfolderze C:\Qoobox\Quarantine
Jak będzie czysty - usuń mu z nazwy końcówkę .vir i przenieś do folderu C:\program files\hp\digital imaging\bin
Menu Start -> Uruchom… -> cmd
Wpisujesz w oknie:
Po każdej linijce Enter.
Użyj tego do usunięcia pozostałości Aviry z rejestru, foldery wyszukaj i usuń samemu.
Log wygląda na czysty.
Menu Start -> Uruchom… -> Combofix /u
Przeczyść system CCleanerem.
Usuń zbędniki z autostartu.
Wykonaj pełny skan DR WEB CureIt.