Witam,
Od pewnego czasu (nie jestem pewien jak długo dokładnie) obserwuję, że Malwarebytes codziennie przy skanowaniu usuwa jakieś podejrzane pliki w folderze appData. Dodatkowo sporadycznie blokuje połączenia wychodzące z komputera. Log 123.txt pochodzi z Malwarebytes.
Addition.txt (53,4 KB)
FRST.txt (46,3 KB)
123.txt (8,0 KB)
Witaj @Nightwing0507 na Forum DobreProgramy
- Sprawdź ustawienia Chrome na każdym profilu
-
W Chrome wpisz
chrome://extensions
Wyłącz i/lub usuń niepotrzebne Rozszerzenia -
Ogólnie w ustawieniach sprawdź Wyszukiwarka
Możesz wpisać w pasku adresu
chrome://settings/search
Zobacz, czy nie ma tam innych niż Google -
Przy okazji sprawdź ustawienie Po uruchomieniu, czy tam się coś nie ukryło
-
Wpisz w pasku
chrome://settings/content/notifications
Sprawdź adresy w sekcji Zezwalaj i usuń te, których nie znasz
- Przeskanuj jeszcze raz FRST, ale na koncie Administratora
i wstaw pliki do wglądu
Pozdrawiam serdecznie
Julliusz
Witam @Nightwing0507
Problemem z wykryciami na Malwarebytes są związane z konfliktem ochrony w czasie rze.czywistym oraz z innych osłonami typu AntiMalware z Windows Defender.
Rozwiązaniem jest dodanie do wykluczeń, znajdujące się w Ustawienia->Wykluczenia folderów w ProgramFiles(x86) i ProgramFiles o nazwie WindowsDefender, bo to one powodują najwięcej problemów.
Więcej informacji:Windows Defender and Malwarebytes for windows 10 - Microsoft Community
Nie rejestruj też Malwarebytes w Centrum akcji Windows 10
Zastosowałem oba rozwiązania. Nie znalazłem nic niepokojącego w Chromie. Dodałem folder Windows Defender z obu Program Files do wykluczeń. W razie problemów, będę informował. Dziękuję za odpowiedzi
Zobacz na programie EMSISOFT Dobry bezpłatny program antywirusowy Emsisoft Emergency Kit – Opinia | ToTemat on często lepiej działa niż ten co używasz.
Ten temat został automatycznie zamknięty 180 dni po ostatnim wpisie. Tworzenie nowych odpowiedzi nie jest już możliwe.