Witam,
mam problem z zakupionym w marcu tego roku laptopem, mianowicie podczas użytkowania komputer nagle się zacina i wyświetla się BlueScreen, a potem komputer się restartuje. Następnie pojawia się komunikat: "System Windows odzyskał sprawność po nieoczekiwanym błędzie, szczegóły błędu:
18:04:14Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen
Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7600.2.0.0.768.3
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045
Dodatkowe informacje o problemie:
BCCode: 1a
BCP1: 0000000000041790
BCP2: FFFFFA80020394C0
BCP3: 000000000000FFFF
BCP4: 0000000000000000
OS Version: 6_1_7600
Service Pack: 0_0
Product: 768_1
Pliki pomagające opisać problem:
C:\Windows\Minidump\102010-17144-01.dmp
C:\Users\GosQ\AppData\Local\Temp\WER-39359-0.sysdata.xml
Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0415
Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline:
C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt).
Wszystko byłoby jeszcze do zniesienia, żeby nie fakt, że po takim błędzie komputer chodzi dużo wolniej i filmy się zacinają, a w tym czasie głośniki wydają dziwny dźwięk.
Problemy te zaczęły się około 2 miesięcy od zakupienia laptopa, po miesiącu od pierwszego wystąpienia błędu, system został przeinstalowany i od tego czasu BlueScreen już nie występował, aż do teraz, znów się pojawił ten sam problem. W ciągu 3 dni błąd wystąpił dwa razy.
Nie wiem co może być tego przyczyną. Czy wina tkwi w błędach w Windowsie, czy może w sterownikach, czy w samym sprzęcie.
Mój laptop to acer 5738G,
procesor: intel core duo processor T6600 (2,2Gh, 800MHz FSP);
karta graficzna: ATI Mobility Radeon HD 4570, 2304 MB HyperMemory;
4GB RAM, DDR3;
Proszę o pomoc, bo nie wiem czy samemu kombinować, czy zanieść na gwarancje.