Praca dla nieletnich

Cześć,

Szukam pracy na okres wakacyjny a raczej już na sierpień chciałbym zarobić chociaż te 300zł ponieważ chciałbym sobie kupić procesor do komputera na który sobie wypatrzyłem. Mam 15 lat pochodzę z łodzi jestem utalentowanym programistą stron wwww ( znam 5 języków ) choć nie mogę siebie nazwać profesjonalistą.

A więc czy w tak dużym mieście znalazła by się dla mnie praca w tym wieku choćby za 5-10zł za godzinę?

Myślałem nad roznoszeniem ulotek ale nic nie mogę znaleźć.

Jakie języki programowania znasz?

I czy masz jakiś próbki kodu który pisałeś?

Tworzę strony www w HTML PHP Javascript mysql jquery css wszystko co potrzeba by stworzyć dobrą stronę internetową.

Robię to już od dłuższego czasu stało się to moja pasją i potrafię siedzieć nad tym godzinami aż nie skończę.

Jedynym moim minusem jest to że nie nadaję się do grafiki jak ktoś mi powie jak to ma wyglądać i działać oraz otrzymam grafikę to może zrobić praktycznie wszystko.

Próbki takiej konkretniej nie mam ale mogę na szybko napisać.

A możesz podac adresy stron które stworzyłeś?

Nie mam strony wszystko leży sobie na pendrive zaczynając od mojego 1 dzieła po ostatnie.

Napisałem taką oto sobie próbkę pisaną w 5 minut.

plik online.php

$users_online = mysql_query("SELECT `Name` FROM `Users` WHERE UNIX_TIMESTAMP(Time) + 2 > UNIX_TIMESTAMP(NOW())");

echo "Użytkownicy aktualnie online: ";

while($user_online = mysql_fetch_assoc($users_online)) {

$user_name = $user_online['Name'];

echo "$user_name ";

}

część pliku index.php

<? include(‘online.php’); ?>
[/code]

To taki krótki kod który pokazuje użytkowników online z dokładnością do 2 sekund.