Praca na teraz po lekcjach

Witam. Ostatnio dostałem ofertę pracy jako kelner w pizzerii po lekcjach (od 18 do 24, 7zl na godzinę) i nie wiem co z tym fantem zrobic. Chodzę do technikum na profil logistyczny a nie powiem, jakiś grosz mógłby wpaść do portfela (tym bardziej że byłby to grosz na moje zachcianki a więc czysto zarobkowy). Mianowicie wynajmuje stancję (szkole mam 40km od domu rodzinnego) i rodzice na tydzień dają mi 100zl + kupują jedzenie i tankują samochód, więc tragedii nie ma, posiadam prawo jazdy i samochód więc dojeżdżanie do roboty i wrócenie o późnej godzinie nie sprawia problemu, aczkolwiek jest tak że najwcześniej lekcje kończę o 14 a najpóźniej o 15;30 (wiec jakiś czas na nauke by był aczkokwiek i tak rzadko się ucze, jestem takim uczniem który po prostu chce zdac i nie interesują go oceny). Rodzice dają mi wolną rękę w tej sprawie. Co o tym myślicie?

Tylko podziwiać, że chcesz pracować, ale płaca 7zł/h to trochę przesada… Może zacznij pracować i rozglądaj się za czymś z trochę lepszym wynagrodzeniem? W tej chwili jest bardzo mało rąk do pracy na rynku. Masz bardzo daleko do jakiegoś miasta? Tak ogólnie to powodzenia!

Mieszkam w mieście, złożyłem zapytanie do Biedronki to powiedzieli że im to się nie widzi żebym mógł pracować po lekcjach… Co do wynagrodzenia to właśnie mnie też to koli w oczy aczkolwiek ciekawe czy ktoś dałby więcej tym bardziej że się uczę i do pracy moglbym chodzić dopiero po lekcjach.

… ale jest właśnie dużo miejsc, gdzie w takich godzinach potrzebują - gastonomia, knajpy. Może idź spróbować jak się pracuje, może się okaże, że są jakieś napiwki i pracownicy się dzielą. Jak nie spróbujesz nie będziesz wiedział - zawsze nowe doświadczenie życiowe, możesz przecież zrezygnować. Rodzice pewnie będą dumni, że nie siedzisz na tyłku i nie grasz do rana :slight_smile: