Prawdopodobnie Keylogger\Trojan

Witam.

Mam taki problem, ostatnich czasy zaczelo mi dosc mocno mulić komputer… Myślę iż może być to wina jakiegoś trojana ;/.

Drugą sprawą jest to że moje postacie w 2 grach zostało shakowane, co wskazuje na keylogger…

Więc proszę was o jakąś pomoc w wyeliminowaniu tych rzeczy

Log z HijackThis:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4

Scan saved at 07:48:04, on 2010-12-05

Platform: Windows XP Dodatek SP3 (WinNT 5.01.2600)

MSIE: Internet Explorer v6.00 SP3 (6.00.2900.5512)

Boot mode: Normal


Running processes:

C:\WINDOWS\System32\smss.exe

C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe

C:\WINDOWS\system32\services.exe

C:\WINDOWS\system32\lsass.exe

C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe

C:\WINDOWS\system32\svchost.exe

C:\WINDOWS\System32\svchost.exe

C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\S24EvMon.exe

C:\Program Files\Alwil Software\Avast5\AvastSvc.exe

C:\WINDOWS\Explorer.EXE

C:\WINDOWS\RTHDCPL.EXE

C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast5\avastUI.exe

C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\ZCfgSvc.exe

C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE

C:\Program Files\LogMeIn Hamachi\hamachi-2-ui.exe

C:\WINDOWS\Wincft.exe

C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe

F:\WAPSTE~1\AQQ.exe

C:\WINDOWS\System32\wbem\unsecapp.exe

C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe

C:\xampp\apache\bin\apache.exe

C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe

C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\EvtEng.exe

C:\Program Files\LogMeIn Hamachi\hamachi-2.exe

C:\WINDOWS\System32\inetsrv\inetinfo.exe

C:\xampp\mysql\bin\mysqld-nt.exe

C:\xampp\apache\bin\apache.exe

C:\WINDOWS\System32\snmp.exe

C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe

C:\Documents and Settings\Komp.KOMP-V1QIK5TXAX\Pulpit\Client\Pokemon Online.exe

C:\WINDOWS\system32\NOTEPAD.EXE

F:\mozila\firefox.exe

C:\WINDOWS\System32\msiexec.exe

F:\hjiackthis\Trend Micro\HiJackThis\HiJackThis.exe


R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://rc.asksearch.com/?cfg=2-351-0-0

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Łącza

O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll

O4 - HKLM\..\Run: [RTHDCPL] RTHDCPL.EXE

O4 - HKLM\..\Run: [avast5] C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast5\avastUI.exe /nogui

O4 - HKLM\..\Run: [IntelZeroConfig] "C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\ZCfgSvc.exe"

O4 - HKLM\..\Run: [IntelWireless] "C:\Program Files\Common Files\Intel\WirelessCommon\iFrmewrk.exe" /tf Intel Wireless Tray

O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup

O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /installquiet

O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit

O4 - HKLM\..\Run: [LogMeIn Hamachi Ui] "C:\Program Files\LogMeIn Hamachi\hamachi-2-ui.exe" --auto-start

O4 - HKLM\..\Run: [WinDefender] C:\WINDOWS\Wincft.exe

O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe

O4 - HKCU\..\Run: [AQQ] F:\WAPSTE~1\AQQ.exe

O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'USŁUGA LOKALNA')

O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'USŁUGA SIECIOWA')

O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')

O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Default user')

O4 - Global Startup: Adobe Reader Speed Launch.lnk = C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe

O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe

O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe

O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe

O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe

O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\windows\system32\nwprovau.dll

O22 - SharedTaskScheduler: Moduł wstępnego ładowania interfejsu Browseui - {438755C2-A8BA-11D1-B96B-00A0C90312E1} - C:\WINDOWS\System32\browseui.dll

O22 - SharedTaskScheduler: Demon buforu kategorii składników - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\WINDOWS\System32\browseui.dll

O23 - Service: Apache2.2 - Apache Software Foundation - C:\xampp\apache\bin\apache.exe

O23 - Service: avast! Antivirus - ALWIL Software - C:\Program Files\Alwil Software\Avast5\AvastSvc.exe

O23 - Service: avast! Mail Scanner - ALWIL Software - C:\Program Files\Alwil Software\Avast5\AvastSvc.exe

O23 - Service: avast! Web Scanner - ALWIL Software - C:\Program Files\Alwil Software\Avast5\AvastSvc.exe

O23 - Service: ##Id_String1.6844F930_1628_4223_B5CC_5BB94B879762## (Bonjour Service) - Apple Computer, Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe

O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Event Log (EvtEng) - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\EvtEng.exe

O23 - Service: FLEXnet Licensing Service - Macrovision Europe Ltd. - C:\Program Files\Common Files\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService.exe

O23 - Service: LogMeIn Hamachi 2.0 Tunneling Engine (Hamachi2Svc) - LogMeIn Inc. - C:\Program Files\LogMeIn Hamachi\hamachi-2.exe

O23 - Service: mysql - Unknown owner - C:\xampp\mysql\bin\mysqld-nt.exe

O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe

O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Registry Service (RegSrvc) - Unknown owner - C:\Program Files\Common Files\Intel\WirelessCommon\RegSrvc.exe (file missing)

O23 - Service: Remote Packet Capture Protocol v.0 (experimental) (rpcapd) - CACE Technologies - C:\Program Files\WinPcap\rpcapd.exe

O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless WiFi Service (S24EventMonitor) - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\S24EvMon.exe


--

End of file - 5689 bytes

Log z OTL: http://wklej.org/id/431789/

Po pierwsze przeskanuj system antywirusem.

  1. Zaktualizuj programy firmy Adobe(Shockwave Flash, Adobe Reader, Adobe Acrobat,Shockwave for Director)

  2. Zaktualizuj Hamachi.

  3. Zaktualizuj system(Windows Update) i Internet Explorer.

  4. Korzystasz z Firewall’a? jeśli nie, zobacz czy zapora systemu jest włączona, jeśli jest wyłączona to włącz.

  5. Przeskanuj system Malwarebytes Anti-Malware link: http://www.dobreprogramy.pl/Malwarebyte … 13117.html

Jeśli komputer wolno chodzi użyj programu CCleaner.

Może to wystarczy. :slight_smile:

Logów z HijackThis nie wklejaj.

Po pierwsze HijackThis to narzędzie przeszłości. Logi z niego nie są już do czegokolwiek przydatne. Jedyne co można z niego wywnioskować, to prawdopodobna obecność fałszywego anti-spyware WinDefender.

Zawartość logów wklejasz na wklej.org lub wklej.to, a w poście dajesz link. Nie wklejaj logów na forum.

  • [*:3lqdriv5]Pobierz OTL z jednego z tych linków:
    Mirror 1