Predkosc internetu spada po wlaczeniu emula-dlaczego?


(Sylwekzdyb) #1

mam emula 046b po uruchomieniu predkosc internetu spada na glowe co jest ? Czy osiol zawsze tak obnirza predkosc dsl normalnie nie mozna otworzyc zadnej strony tak jest wolny.Prosze o pomoc! !!


(lazikar) #2

No jak dużo ściągasz to zapewne tak bedzie.

Podziel swoje łącze i tyle.


(Sylwekzdyb) #3

chodzi o to ze on praktycznie nic nie ciagnie a blokuje internet


(El Presidento) #4

Ale, moze wysyła. No to podaj jakie masz łacze.

Dzieje sie tak tylko jak masz właczone eMule :?


(Sylwekzdyb) #5

wysyla tez malo bo okolo 7.8-10 a podlaczony jestem doDSL1500 a dzieje sie tak od jakis 2uch tygodni przedtem bylo ok

Złączono Posta : 16.09.2005 (Pią) 21:48

jest tak tylko po odpaleniu osla

Złączono Posta : 16.09.2005 (Pią) 21:51

myslalem ze moze to cos z emulem i zainstalowalem nowszego 046c ale jest to samo


(El Presidento) #6

hmmm.

Wiec wina wersji to nie jest...

Poczytaj o konfiguracji moze ona pomoze.

A moze przyplątal sie jakiś syf z emule... :?


(Sylwekzdyb) #7

godzine temu norton sprawdzil calysystem i nic przy predkosci 2071kbps nie powinno spadac o 10 razy predkosc internetu do 200kbps a nawet do 30 paru

Złączono Posta : 16.09.2005 (Pią) 22:02

konfigurowac tez probowalem roznie


(El Presidento) #8

wiec moze spróbuj moda eMule.

eMule Pawcio :?


(Sylwekzdyb) #9

jeszcze jedno nie uzywam dlugo emula ale pytalemjuz o to kilka osub i nikt nie odpowiedzial dlaczego osiol ma opaske na oczach[byc moze jest gdzies odpowiedz ale szybciej spytac niz szukac]


(El Presidento) #10

Opska na oczach dlatego, ze masz ablokowane porty eMule i Low Id.

Rozwiązaniem jest zgłoszenie sie do admina sieci i prosba o odblokowanie portów p2p. :slight_smile:


(Krzysiek21) #11

zapycha ci osioł na 100% łacze,sciąg Cfossa,problem powienien ustapic.


(squeet) #12

Nie chodzi o to, co i ile ciągnie czy wysyła, ale ile inicjuje połączeń wychodzących i ile sam przyjmuje.

Zrestartuj kompa i wyłącz eMule , poczekaj 5 minut i zrób:

Start -> Uruchom -> cmd

i wpisujesz netstat

Zobacz sobie, ile bez mułka masz połączeń..

A teraz włącz osła, zacznij ściagać plik i po chwili ponów operację:

Start -> Uruchom -> cmd

i wpisujesz netstat

Zobacz, ile tych połączeń... Po prostu obciążasz łącze swoje poprzez złe ustawienia w eMulu. Większość korzystających z niego nie liczy się z tym, czy rozwali serwer adminowi, czy nie za dużo wykonuje połączeń...

Źródła na plik - max. 100!

I jeśli zacznie chodzić normalnie, możesz zwiększać stopniowo...


(Sylwekzdyb) #13

krzychu strzal w 10 pomoglo osilo ciagnie a predkosc 2008mbps DZIEKI! !!


(El Presidento) #14

Zglos sie do admina i popros o odblokowanie portów p2p.

Prepusc jescze osiolka przez firewalla 8)


(Sylwekzdyb) #15

oki sprubuje i odpisze narazie spadam =D> =D>