PresentationFontCache.exe - wysokie zużycie procesora


(Thaard) #1

PresentationFontCache.exe zużywa 42 296k. Według porad na innych forach to jest prawdopodobnie wirus. Według innego forum w Usługach systemowych powinno dać się wyłączyć, jednak nie. Było też o pliku do usunięcia, również nie było. Dlatego zwracam się do Was.

Logi z OTL:

http://wklej.to/rRd6Z

Plus pytanie.

Dlaczego Comodo Firewall, że tak powiem zamula mi PCta? Zdarza się, że zużywa nawet do hmm 1/3 wydajności procesora.

 


(Semtex) #2

Witaj, popraw proszę tytuł tematu tak aby wstępnie informował o problemie, użyj przycisku EDYTUJ , który znajdziesz w prawym dolnym rogu Swojego posta-> następnie skorzystaj z opcji Użyj pełnego edytora. Dziękuję za uwagę.

Tip: Unikaj słów: "problem", "help", "pomocy" i.t.p. Tego typu słowa nie spowodują szybszej reakcji a mogą odnieść odwrotny skutek od oczekiwanego, tytuł tematu ma być skróconym opisem Twojego posta- powodzenia.


(Thaard) #3

 

Poprawione.

Wiem, wiem, nie pierwszy raz zasięgam tutaj rady :slight_smile: Ale dziękuje za zwrócene uwagi.


(Atis) #4

PresentationFontCache.exe:

http://www.systemlookup.com/O23/3762-PresentationFontCache_exe.html

Ustaw tryb uruchomienia usługi Windows Presentation Foundation Font Cache na Wyłączony lub Ręczny.

Kliknij prawym na Mój Komputer > Zarządzaj > Usługi

Skasuj ten plik:

C:\Documents and Settings\LocalService\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\FontCache3.0.0.0.dat

Pobierz i uruchom AdwCleaner Kliknij Szukaj i później Usuń.

Pokaż nowy log z OTL.


(Thaard) #5

@Atis:

Jednak na moje oko coś z nim jest nie tak. Bo na bieżąco obserwuje uruchomione procesy na swoim sprzęcie.

I wszelkie anomalie są dla mnie hmm jak każdemu hmm nietypowe.

I w/w procesu nigdy nie widziałem. Dlatego się nim zainteresowałem.

 

Usługi takiej nie mam (jak wspomniałem wyżej). Sprawdziłem kilka razy (dla pewności).

 

 

+plik znalazłem i usunąłem.

 

Nowy log OTL:

http://wklej.to/4sgzY

 

Zalecenie wykonane.


(Atis) #6

Do okna Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

:OTL
O4 - HKLM..\Run: [mobilegeni daemon] C:\Program Files\Mobogenie\DaemonProcess.exe File not found
[2013-12-14 05:33:28 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\AdwCleaner
[2013-12-12 16:19:56 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Documents and Settings\Thaard\Dane aplikacji\newnext.me
[2013-12-12 16:19:53 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Documents and Settings\Thaard\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\genienext
[2013-12-12 15:41:08 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Documents and Settings\Thaard\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\cache
[2013-12-12 15:41:05 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Documents and Settings\Thaard\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Mobogenie
[2013-12-12 15:41:05 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Documents and Settings\Thaard\Moje dokumenty\Mobogenie
[2013-12-12 15:39:46 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Program Files\Mobogenie
[2013-12-12 15:40:50 | 000,000,284 | ---- | C] () -- C:\WINDOWS\tasks\AppleSoftwareUpdate.job
:Commands
[emptytemp]

Kliknij Wykonaj skrypt i zatwierdź restart.

Uruchom OTL i kliknij Sprzątanie.

Wyłącz i ponownie włącz przywracanie systemu:

http://support.microsoft.com/kb/310405/pl

Uruchom SecurityCheck i aktualizuj programy oznaczone jako Out of date


(Thaard) #7

Zrobione,

W zeszłym tygodniu jakoś używałem Security Check i aktualizowałem wszystko.

 

Dzięki za pomoc :slight_smile: