Pri Master Drive - ATAPI incompatybile przy wgrywaniu Window

witam mam problem chce sformatować system wchodzę do biosa ustawiam Primary IDE master na CD/DVD zapisuje komp sie resetuje i wyskakuje takie czarne okno i na nim pisze

Del.Setup F11: Boot Menu F12 Network boot

Pri Master Drive - ATAPI incompatybile

Prees F1 to Resume

ale nie powienieneś ustawić First Boot Device na CD?? a Primary Master zostawić w spokoju??

i wtedy jednokrotnie możesz zabootować system z innego urządzenia wciskając klawisz F11 w trakcie ładowania biosu i wybierając napęd CD.

bo to

mówi że masz coś namieszane w ustawieniu napędów

dobra teraz powiem jasno jestem zielony nigdy nie wgrywałem systemu…

a apropos Biosa w biosie mam

Primary IDE Master

Primary IDE Slave

Secondary IDE Master

Secondary IDE Slave

i powiedzcie mi co mam przestawic :confused:

Napisz jeszcze jaki masz bios: Avard czy Phoenix (albo kolor tła interfejsu w biosie)to łatwej bedzie można ci pomóc.

kolor tła w biosie jest niebieski

Taki kolor mają interfejsy BIOS-u Avard.

W sekcji Advanced BIOS Features przejdź w dół do pozycji First Boot Device , (która może mieć np wartość Hard Disc) > klawiszem [Page Up] lub [Page Down] zmieniaj wartość pola az do momentu gdy ustawisz na nim wartość : CDROM.

Wyjdź do głównego okna biosu (Esc), przejdź do funkcji Save & Exit Setup i zatwierdź zmiany (klawisz Y) a nastepnie Enter).

Gdy będziesz miał jakieś problemy to napisz.

Pozdrawiam,

http://www.adam749.eu/images/poradniki/boot_from/1.jpg - i klikasz enter

http://www.adam749.eu/images/poradniki/boot_from/2.jpg - i klikasz enter

http://www.adam749.eu/images/poradniki/boot_from/3.jpg - ustawiasz tu botowanie na CDROM klawiszami Page UP

i akceptujesz Enterem

http://www.adam749.eu/images/poradniki/boot_from/4.jpg - zapisujesz ustawienia (wkładasz płytkę z systemem do napędu)

Ralink ,