Problem. 192.168.0.1 nie wchodzi

Witam, jezeli wybralem zle miejsce na temat prosze przesniesc moj post.

Mam problem z router bodajze, jestem zielony, wiec licze na wasza pomoc.

Mianowicie, internet (neostrada) wszystko ladnie chodzi, ale kiedy wpisuje w przegladarce 192.168.0.1 zeby zrestartowac neo i miec inny ping nic sie nie dzieje, caly czas strona sie laduje ale bez efektow.

Nie wiem co wam jeszcze mam napisac, ktos wie w czym tkwi problem, potrzebujecie moze wiecej infrmacji zeby cos wykabinowac, jak tak to jakich?

Pozdrawiam, Michał.

Spróbuj wpisać 192.168.1.1

Propowalem, tak samo jak 192.168.0.2 / 192.168.1.2 nic nie dziala

Hmm… miałem neo przez pare dobrych lat… opisz dokładnie problem.

  1. Co chcesz zrobić.

  2. Kiedy wchodzisz co się dzieje.

  3. Inne

Wszystko dokładnie, a postaram się pomóc.

  1. tak jak mowie, chce wejsc na router (chyba to sie tak nazywa) wpisujac w przegladarce 192.168.0.1.

  2. kiedy wchodze to sie nic nie dzieje, strona sie laduje pare minut, a nastepnie zostaje bialy ekran i nic po za tym.

  3. inne?

Jaki masz router chodzi o model

A da sie to sprawdzic na kompie? Bo ten sprzet caly mam w firmie, ogolnie ta neostrade mam na 2 kompach, ale zawsze na 2 192.168… wchodzilo a teraz nie.

Router kupiony czy wypożyczony LiveBox.

Start>Panel Sterowania>Połączenia sieciowe> prawdoklik na połączenie(włączonym) to od neostrady i stan>Zakładka obsługa>Adres IP.

Dajmy, Twój nr. IP to będzie 192.168.20.2 to spróbój wtedy wpisać 192.168.20.1

Na routerze powinno pisać firma i model. Wtedy będzie łatwiej się dowiedzieć na jaki adres domyślnie jest ustawiony.

Btw a nie lepiej na pasku na dole na prawo:P IP - 192.168.0.15 bramka 192.168.0.1 - zawsze chodzila, od jakiegos czasu niee

Edit: Nie powiem Ci teraz o routerze bo mam go w firmie, a obecnie jestem w domu.

Witam.

Proszę spróbować tak:

Menu start: Uruchom i wpisać komendę: cmd

Następnie wpisać komendę: ipconfig /aal