Problem polega na tym że przy aktywacji kodu licencyjnego lub nawet wersji 30 dniowej pojawia sie oto taki komunikat (chociaż połączenie z internetem jest) :
Zakładam, że nie masz problemu z internetem… Każdy coś ci podpowie na forum, natomiast ja proponuję, byś skontaktował się z pomocą techniczną Kaspersky Lab Polska - są bardzo kompetentni i kontaktowi.
W ustawieniach Kaspersky tj. Ochrona-poniżej ochrona prywatności-na dole Ustawienia. Wyskoczy kolejne okno w którym wyłącz anti-dialera(zlikwidować zaznaczenie przy telefonie). Powodzenia
Nie mam takiej opcji
To wprost nie możliwe!, przeinstaluj kasperka i po otwarciu okna głównego klikasz w jego lewej części - Ochrona - następnie niżej - ochrona prywatności. Po zaznaczeni tej opcji klikasz na samym dole po lewej stronie - Ustawienia. Otwiera się kolejne okno w którym likwidujesz “ptaszka”, zaznaczenie przy widocznym telefonie tj w opcji Anti Dialer. Powodzenia