Problem - blue screen + res = brak neta


(Nadia*) #1

Witam!

Mam poważny problem z kompem a mianowicie:

Posiadam internet bezprzewodowy z ORANGE ktory łączy sie przez modem USB Option Icon 3G+ w chwili połącznia się z internetem wyskakune mi blue screen :

0x0000007e (0xC0000005, 0x00000000, 0xF79CFCA0, 0x7F9CF99C)

oraz drugi 0x0000008E (0xC0000005, 0x804ED7A5, 0xAA4859D0, ox00000000)

Po resetacjh spowodowanym błędem blue screen odinstalowuje mi samoistnie sterownik od modemu wyżej wymienionego.

Początkowo myślalam ze to wina modemu 2 razy mi wymieniano w sklepie - za kazdym modemem po pewnym czasie jest ten sam błąd.Gdy podłączam ten sam modem do innego kompa tez resetuje mi kompa( bez blue screena). Czasami wywala brak modemu - brak karty sim.

Nie wiem czy rzeczywiscie jest to wina oprogramowania od modemu czy systemu. Chcę dodać ze mam XP z licencją na obu kompach. Komp na ktorym wyskakuje blue screen to

Fujitsu Siemnens Computers Intel® Pentium® M procesor 1,70 GHz ,989 MHz , 496 RAM

nie wiem czy podalam wszystkie potrzebne dane . Proszę o pomoc bo juz naprawde nie wiem co robic. System instalowany byl od nowa i ciagle sie powtarza.


(JNJN) #2

Jeśli problem występuje na dwóch kompach to trzeba przyjrzeć się modemowi lub jego oprogramowaniu, a najlepiej wymienić na inny model modemu.


(Nadia*) #3

byćmoże ale jak pujdę do sklepu muszę to jakoś umotywować bardzo bym chciala aby mi ktos wyjasnil czego konkretnie dotyczą te blue screeny

prosze o wyczerpujaca odp