Problem boot.ini Vista i XP


(Manfias) #1

Witam, jak zrobic dodatki xp na boot.ini, i Prosze o pomoc

Zrobiłem cos takiego:

  1. maiłem xp

  2. zainstalowałem viste i mogłem wybierać system

  3. zainstalowałem jeszcze raz viste bo się coś popsuło i juź nie mogłem wybrać sustemu tylko vista została

na dysku mam taką sytuacje

patr.jpg

C: - Vista I: - XP


(adam749) #2

Dodaj Xp programem EasyBCD.


(Manfias) #3

staruje sie od razu Vista, chce zeby bylo do wybor 1. Vista 2. XP. Teraz jestem tu VISTA

adam749, Dodaj Xp programem EasyBCD.

ale jestem tu VISTA

-- Dodane 22.03.2009 (N) 13:09 --

EasyBCD - niewiem jak ustawic? czy moglbys wytlumacz mi co trzeba zrobic krok po kroku... albo sa jakis tutorial ?


(Drobok) #4

włóż płyte wina

zbootuj kompa z płyty

wybierz opcje napraw

wpisz type bootcfg /rebuild


(adam749) #5

Zakładka add/remove entries > add an entry > type windows nt/2k/XP/2k3 > add entry


(Manfias) #6

nastepny pokazuja sie:

DSC04941.JPG

wlozylem plyte i naprawie - chkdsk /p, chkdsk /r i nadal jest problem hmn...


(Drobok) #7

...

wpisz

expand X:\i386\hal.dl_ C:\Windows\system32\hal.dll


(adam749) #8

Sorry zapomniałem przed wybraniem type: windows XP niżej wybierz dysk (drive) (w Twoim przypadku I:/), potem wybierasz type......

On nie ma systemu na C:. W ten sposób skopiuje ten plik na partycje z Vistą, a nie z XP.


(Drobok) #9

rzeczywiście

możesz mi powiedzieć skąd miałem wiedzieć który OS dał ten komunikat >>


(Manfias) #10

juz dziala:D Dzieki wielkie...

Pozdrawiam