Problem dotyczacy pomyłki przy zamówieniu?

Witam

Poszedłem do apollo i zamówiłęm sobie monitorek Samsung SyncMaster 940BF, pan tam mói że spoko, ładnie 1115 zł, wiec wszystk osie zgadzało i szcześliwy wróciłęm do domu, 3 dni pozniej zadzwoniłem czy maja monitor i mowia ze jest moge odebrac. Wiec pojechalem i mowi mi ze to miał byc samsung syncmaster 940Bza 1115 zł, wiec mysle hmm, mial bys BF a nie B ale kwota 1115 zł sie zgadza bo tyle na stronie jest za BF a ten z koncoka kosztuje 1095 zł

Przyjechalem do domu, rozpakowałem, podlaczylem i sprawdzam paramety i szok, roznia sie od tych na stronie, patrze mam inny monitor ;o mial byc BF a nie B bo roznia sie parametrami ;/

tak wiec tu jest moje pytanie: czy moge domagac sie w sklpie wymiany na monitor który chciałem czy SamsungSyncMaster 940BF a nie SamsungSyncMaster 940B. Jedyna rzecza jaka moge sie kierowac jest to ze na katórze mam wpisane 1115 zł tyle ile na stonie, a monitor z koncówka B kosztuje 20 zł mniej. Pomozcie, doradzcie ! Błagam, nie chce wywalic 1115 zł w błoto

otrzymałem ten

http://www.apollo.pl/store/show_detail/30/25607

a chciałem ten

http://www.apollo.pl/store/show_detail/30/24263

Oczywiście, że możesz. Swoją drogą, dziwię się, że o to pytasz, zamiast iść od razu. Pójdziesz do nich po 4 dniach i powiesz “dostałem nie ten monitor, co zamawiałem”?

Inna sprawa, że nie zauważyłeś, co pisze na pudełku…

jak model roznil sie tylko F literka, cena sie zgadzalem to myslale mze sprzedawca wie lepiej, ze to to F jest od paraty, ale roznia sie parametrami