Problem Kaspersky w Windows 7

Witam

od wczoraj posiadam Win 7 Ultimate, dzisiaj chciałem zainstalować program Kaspersky, którego instalke mam na dysku, wersja programu to

Kaspersky_Anti-Virus_7.0.0.125_PL

przy zainstalowaniu programu, dalej wybraniu wersji 30 dniuwej, pokazuje mi się następujący komunikat:

KLIK1

sam program po otwarciu wygląda tak:

KLIK 2

gdzie program nie może sobie poradzić z ochroną plików i ochroną proaktywną, gdzie pokazuje komunikat “Nie powiodło się”

jest jakiś sposób na prawidłowe działanie programu?

Najłatwiejszy sposób to pobranie najnowszej wersji Kaspersky Anti-Virus 2010 9.0.0.463 która jest przystosowana do pracy na Win7 :wink: a jak widzisz masz wersje z 2007 roku a system z 2009 więc problemy muszą występować :wink:

W miesięczniku CHIP wydanie 11/2009 masz Kaspersky Internet Security 2010 v 9.0.0.463 wersja jest 90 dniowa klucz licencyjny dostajesz po rejstracji na stronie Kasperskygo

Koniecznie pobierz wersję 2010 kasperskiego ze strony kaspersky.pl i zainstaluj. Użyj klucza od swojej wersji 7.0. Będzie działać na tym kluczu najnowszy kaspersky bez problemu i ze wsparciem dla windows 7.

holek87 , nazwij proszę temat konkretnie. Zapoznaj sie z zasadami pisania na forum, dostępnymi w regulaminie.