Problem Kontem origin Nie pamiętam Email

Witam

Nie pamiętam Email do mojego dobrze podexpionego konta na origin . Pamiętam co jedynie to Identyfikator . Czy jest jakiś sposób abym mógł jeszcze się zalogować i pograć na tym koncie ? (Kontakt Telefoniczny nie wchodzi w grę)
Tutaj jest link do tego konta W BF3 http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/matiii194/stats/910427602/pc/ wie może ktoś czy da się sprawdzić jaki tam jest Adres email albo w jaki sposób odzyskać to konto?

Wejdź na stronę origin, wybierz opcję zaloguj, kliknij nie pamiętam hasła, postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie (można wybrać język polski:|)

zrobiłem tak jak pisałeś i mam tam wpisać email którego nie pamiętam

Przecież napisane wołami “Adres e-mail lub ID”, a ty piszesz że identyfikator pamiętasz…

tak ale … a co ja będę pisał wyślę ci zrzut ekranu . identyfikator pamiętam i go wpisałem wypełniłem że nie jestem robotem nacisnąłem Ok i wyskoczyło .


Ale mówiłem że nie pamiętam w ogóle poczty .Nie chodzi mi o hasło do poczty .Je pamiętam ,ale nie pamiętam emailu np “www.poczta@o2.pl” tego nie pamiętam .

Chcesz to zrobić szybko i sprawnie ?

Napisz do pomocy technicznej origin, opisz problem i podaj wszystkie dane które podałeś w drodze zakładania konta. Zapewne będą prosili o skan dowodu osobistego by potwierdzić twoją tożsamość. Jak wszystko będzie pasować, twoje konto zostanie przywrócone /zmieniony mail.

Aha. No to raczej bez kontaktu z pomocą techniczną Origin się nie obejdzie.

Jasne , Rozumiem

Tylko jest gdzieś jakaś instrukcja jak mam się skontaktować ? Najlepiej pocztą . Chodzi mi coś w stylu poradnika .

https://help.ea.com/pl/contact-us/?product=origin&platform=pc

mam wybrać pomoc techniczna i co dalej ? Przepraszam za to bo jestem zielony w tych sprawach.

Poczytaj co tam masz, to nie gryzie.

nic nie pasuje mam tylko : Jakość połączenia
Pobieranie
Działanie gry
Utraciłem postępy w grze
Gra nie chce się uruchomić
Instalacja
Poproś o reset postępów

A nie masz tam np Zarządzanie kontem > nie mogę się zalogować albo zarządzaj danymi konta ew. zarządzanie ustawieniami zabezpieczeń?
Ja już nie mam do ciebie cierpliwości, może ktoś inny ci pomoże.

@anon741072 nie denerwuj się chłopie. Po prostu EA ma tak debilny system pomocy, że całość opiera się o zalogowanie do konta. A kolega @mateuszek2003 nawet gdyby chciał uzyskać maila do logowania, to przez pomoc będzie zmuszony … się zalogować. Tak wiem EA ssie na całej linii. Poza tym szaraczek nie ma możliwości ŁATWEGO znalezienia pomocy w programie zarządzającym.

@mateuszek2003 - zaloguj sie przy pomocy Facebooka i opisz problem lub poproś o maila do pomocy technicznej na ich profilu na Facebooku - https://pl-pl.facebook.com/ElectronicArtsPL/

Kurczę myślę myślę kombinuję kombinuję aż w końcu postanowiłem się wylogować z nowego konta Origin . Wpisuję identyfikator i hasło bum i klikam loguj i wchodzi mi na stare konto ! Dzięki za waszą pomoc i chciałbym jej jeszcze trochę uzyskać . Teraz chciałbym zmienić Email bo jak się okazało do niego nie pamiętam hasła a chcę jakiś taki główny email na którym mam wszystko oprócz tego cholernego konta E/A . Gdy wchodzę do pola “Edytuj” muszę odpowiedzieć na pytanie awaryjne którego nie pamiętam . Proszę powiedzcie co mogę w tej sytuacji zrobić?

Tak, ale korzystając z formularza kontaktowego można się zalogować używając ID i hasła

No i mam nie tracić cierpliwości kiedy nigdy nie miałem tam konta, a podpowiadając na poprzednie pytanie widziałem opcję kontaktu w sprawie zresetowania pytania awaryjnego… ehh za stary na to jestem :stuck_out_tongue_winking_eye:

ale pisałem przecież że kontakt telefoniczny nie wchodzi w grę …

jakimś cudem mi się przypomniało . Dzięki Za pomoc