[Problem]Kontroler VGA-nie działa

Cześć! od razu uprzedzam że jestem zielony :slight_smile:

Więc chodzi mi o kontroler zgodny z VGA.Przy tym urządzeniu pojawia mi się wykrzyknik,i tu moje pytanie a mianowicie:

Pyt.1

-co zrobić by wczesnej wspomniane urządzenie działało?

Pyt.2

-dlaczego gdy uruchamiam grę (w tym przypadku metin2) wyświetla mi się informacja że system nie obsługuje grafiki 3D?

Bardzo bym prosił o radę moja karta graficzna to geforce 8400GS 64bit

Z góry dziękuje :wink:

Pobrać sterowniki do karty graficznej,nie masz sterowników w systemie,stąd karta przedstawia się jako Kontroler VGA

Masz na pewno płytkę podpisaną VGA Drivers ?,którą dostaje się razem z kartą grafiki

Jest jeszcze internet http://www.nvidia.com Wybierasz polski,z menu wyboru kart 8 Series,potem 8400 GS i klikasz pobierz

…a po pobraniu uruchom instalator sterowników bo samo pobranie to nie wszystko! :wink:

:roll:

Już to robiłem :slight_smile:

Podczas właczania komputera przy ładowaniu tych pasków niebieskich zacina się :frowning:

Zainstaluj Everest Ultimate Edition.

obraz1w.th.jpg

Z sekcji KomputerPodsumowanie spisz/podaj :

– Nazwa płyty głównej

– Mikroukład płyty głównej

– Ekran (Karta wideo)

kliknij aby powiększyć :

grafikay.th.jpg

Podaj system, bit.

Zainstaluj Chipset.

Sprawdź starsze sterowniki do karty graficznej.

Wcześniej usuń poprzednie, usuń folder NVIDIA z dysku C, przeczyść komputer programem CCleaner.

Po instalacji sterowników :

Jeżeli masz płytkę ze sterownikami od komputera to włóż ją do napędu CD, zminimalizuj.

Start - Panel sterowania - System - Sprzęt - Menedżer urządzeń.

Sprawdź w Menedżerze urządzeń czy nie ma żółtych wykrzykników lub znaków zapytania, jeżeli są to w tym miejscu PPM / prawym przyciskiem myszki /

- Aktualizuj sterownik…

Vilian ,

Poradnik dla Ciebie

Proszę poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.