Problem ktos mnie pinguje/atak ddos

witam mam pewien problem a ze jestem w tym amatorem chciałem prosić was o pomoc przez ostatnie pare dni jakis młokos mnie prawdopodobnie pinguje skąd wiem ponieważ przyznał się oraz zacytuje "masz lipę bo nie zmieniłeś sobie numerków " tak wiec czytam rożne fora ale jak na razie nie udało mi się nic zrobić ;/

posiadam router netia spot

windows xp professional 2002 sp3

jak znajdzie się na tyle uprzejma osoba która będzie stara się mi pomoc proszę o podanie czego potrzeba postaram się od razu zamieścić na forum

niebieski20 ,

Proszę zapoznaj się z tematem i popraw tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało przeniesieniem tematu do Kosza.

to nie jest atak więc spokojnie - aczkolwiek masz rację - w takowym przypadku lepiej dmuchać na zimne niż stracić jakieś cenne dane. Już Ci tłumaczę o co chodzi. Ktoś Cię pinguje owszem, ale tego typu pingi nie są w stanie w jakikolwiek sposób zagrozić Twojemu komputerowi (osoba pingująca nie jest w stanie ‘wyciągnąć’ z Twojego komputera żadnych danych poza adresem IP (który i tak już posiada)). A problem ze zwalnianiem komputera też można prosto wytłumaczyć. Każdy proces (przychodzący/wychodzący/wewnętrzny) zajmuje jakąś tam część pamięci, a w tym przypadku każde przychodzące polecenie ping dostaje nowy przydział pamięci. I widocznie Twój kolega tak często wysyła żądania ping że Twój komputer już przydzielił prawie całą dostępną pamięć i zwolnił działanie. Jest to całkowicie normalne.

Inna kwestia jest taka, iż właśnie w ten sposób hackerzy przygotowują ‘podłoże’ pod jakiś większy atak. Najpierw powodują przydział całej (lub bardzo dużej części +/- 90%) pamięci komputera ofiary, a następnie - gdy system już ‘ledwo ciągnie’ - przeprowadzają właściwą infekcje.