Problem laika, przenoszenie WordPress'a na inny hosting

Jestem laikiem, muszę przenieść wordpressa na inny hosting lecz nie wiem jak. Skopiowałem ze starego serwera wp-content, przeniosłem na nowy hosting, wgrałem kopię bazy danych. A po wejściu na moją stronę pojawia mi się Tablica konfiguracyjne, tzn. login, haslo do WP. A gdy to wypełnia mam cały panel konfiguracyjny WP lecz bez moich postów, a jak chce przejśc na moją główną stronę to jest tylko biała strona :confused: Może ktoś napisać jak to dokładnie przenieść ? Domenę mam wykupioną na AZ.pl a nowy hosting na webd.pl, w AZ zmieniłem DNS na webd, lecz w cPanelu (webd) nie wiem jak dokładnie dodać adres mojej strony :confused:

Usuń wszystko co masz na serwerze docelowym (to co dotychczas wgrałeś). Skopiuj wszystkie pliki z serwera na którym wp jest obecnie, po czym wklej je na serwer docelowy.

Wykonaj export bazy danych (wraz z zawartością) via phpmyadmin czy co tam masz. Po czym analogicznie wynikaj import bazy danych z wcześniej przygotowanego pliku.

http://netbloger.eu/jak-przeniesc-wordp … ny-serwer/

Zawsze możesz spakować pliki do .zip, wtedy szybciej je pobierzesz i wrzucisz na serwer docelowy. Oczywiście samo przenoszenie plików przez ftp. A co do bazy danych, to tak jak jest wyżej napisane eksport i import w phpmyadmin.

Jest jeszcze jedna fajna metoda, ale wymaga dostępu do SSH (na serwerze docelowym). A mianowicie:

  • pakujesz całą stronę do .zip, lub do kilku paczek .zip aby te pliki nie były zbyt duże

  • na serwerze docelowym w konsoli SSH wpisujesz wget http://MojaStaraDomena.pl/paczka.zip W tym momencie serwer docelowy pobierze bezpośrednio ze starego serwera paczę .zip

  • pobierasz resztę paczek w sposób analogiczny, jeśli miałeś ich więcej. Rozpakowujesz i wszystko działa