Problem: Niepowodzenie - Skanowanie antywirusowe nie powiodło się

Witam!

Od dwóch miesięcy występuje u mnie dość nietypowy problem. Gdy pobieram jakikolwiek plik na komputer przy pomocy przeglądarki występują u mnie błędy.

W przypadku Chrome wygląda to tak:

Jeśli w ogóle to możliwe, to pobierz: http://www.majorgeeks.com/files/details/tweaking_com_windows_repair.html Zainstaluj, uruchom, przejdź do zakładki nr. 4 (Step 4), utwórz tam Punkt przywracania systemu (System Restore > Create), kliknij potem Next, przechodząc do zakładki Start Repairs. Tutaj kliknij Start, w następnym oknie wybierz wszystkie pozycje, czyli Select All, a następnie po prawej zaznacz Restart po naprawie i kliknij Start. Naprawa jest radykalna i trochę potrwa, ale niezbyt długo. Może być nieskuteczna, bo system jest mocno “wymęczony” i dlatego warto wykonać ten Punkt przywracania systemu. 

Dopiero jeśli naprawa się powiedzie i objawy, o których piszesz ustąpią, spróbuj użyć AdwCleaner.

Pobierz OTL.com lub OTL.scr kliknij prawym i Uruchom jako administrator

Nie mogę wstawić logów z OTL, ponieważ wyskakuje błąd informujący o złym formacie daty, po kliknięciu “ok” program się zawiesza.

W tym momencie pomyślałem sobie, że dobrze by było, abyś wszedł do BIOSu i sprawdził tam datę i czas. Ewentualnie ustawił prawidłowo, następnie wybrał fabryczne ustawienia BIOSu (Load Optymized/Optimal Defaults) > Enter i potwierdził zmiany > restart. Moją wczorajszą, wyżej podaną propozycję podtrzymuję.

Spróbuj uruchomić OTL w trybie awaryjnym (wciśnij kilka razy F8 po włączeniu komputera).