Problem... Nokia N97 mini vs Galaxy Ace

witajcie

Ostatnio aktualizowałem moją Nokię N97 mini i po aktualizacji wszystko się posypało. A mianowicie na wyświetlaczu zrobiło się to co na foto. I dodatkowo w lewej połówce przechodzi jakby taka “fala”. Byłem w jednym serwisie i powiedzieli że to wyświetlacz lub taśma i zarządali za naprawę odpowiednio 200 i 180 złotych. Okazało mi się, że jak poszedłem do innego serwisu to powiedzieli że to wina softu i chcą za to 50 zł. powiedzcie mi czy da się to naprawić samemu, zaznaczam że jestem laikiem co do systemów w smartfonach. Z góry dzięki. Pozdrawiam pudlox :slight_smile: zdjcie096e.jpg

na poczatku przywroc ustawienia fabryczne… jak to nie pomoze wgraj soft ten starszy co miales

jakby to nie pomoglo to pozniej bym rozkrecil telefon i zobaczyl co w srodku jest:)

ja od malego sam naprawialem telefony, tylko raz k700 rozpiepszylem ale to za mlodu zreszta juz sie sypal po calosci…

wiec to nie takie trudne… probuj