Witam was od niedawna zmieniłem konto w banku gdzie płaciłem za golda i parę dni temu otrzymałem trzy maile z microsoftu lecz po angielsku o takiej treści
We are contacting you because we have been unable to charge your credit card for your Gold – 1 Month service(s) being billed to you through Microsoft Online Services. The following credit card is the current payment method on your billing account:
Credit card type: VISA
To avoid an interruption of your services or to reactivate suspended service(s), please provide a valid credit card and a current expiration date. If payment is due for other Microsoft services purchased with the above card, those services may also be affected.
You can update your payment method by visiting https://billing.microsoft.com, and logging in with your Windows Live ID.
Once you have logged in do the following:
1. Click go to personal information
2. In the "Your Payment Methods" section, click "View/Edit" next to the payment method you need to update or change
3. Click Edit payment method information
4. Update your payment method information, or click use a different payment method if you need to switch to a new one.
If you have already resolved this issue, please disregard this notice and accept our thanks.
Thank you for using Microsoft Online Services.
Xbox LIVE Team
Jak się domyślam bo nie umiem angielskiego jest to informacja o nie mozliwym pobraniu pieniędzy lecz jest jeden problem. Ja nadal go posiadam a miałem złote konto do 18 co ważne z danych na xbox.com wynika że gold został przedłużony.
Chodzi o to, że zmieniłeś konto a Microsoft ma w danych podane dane starego konta i nie mogą ściągnąć opłaty za konto Gold. Nic o karze tam nie napisali, podali za to sposób jak to naprawić.
Najlepiej będzie jak anulujesz subskrypcję skoro nie chcesz podać danych nowego konta, bo z tego co znalazłem w Internecie zdarzają się przypadki blokowania kont w przypadku nie płacenia.