Problem podczas buildu w programie Code::Blocks

Witam 

jestem początkujący . W sumie od wczoraj zaczęła się moja przygoda z programowaniem . Po napisaniu prostego programu pojawia mi się taki komunikat . Problem przedstawiłem na zdjęciu .post-280032-0-88849500-1434697683_thumb.

Wejdź na youtube i wpisz Zelent Mirosław, zobaczysz świetny kurs dla nowicjuszy. Wracając do twojego pytania, czy zapisałeś swój mini programik na dysku ?. A po drugie zamiast printf wpisz cout, mam nadzieję że chcesz uczyć się programowania w c++.

Zamierzam się uczyć w c . Do programowania mikrokontrolerów chyba bardziej przyda sie język c prawka ??

Nie wiem czy poza arduino zaprogramujesz coś w C. Bardziej mi tu pasuje assembler, ale to niech kto bardziej obeznany w temacie się wypowie.

Co do C/C++ to jest to w sporej części to samo, jednak C++ (a w szczególności C++11) jest sporo wygodniejszy i bardziej rozbudowany.

Mogłeś od razu napisać że chciałbyś zająć się programowaniem sterowników, sugeruję abyś spróbował załapać o co chodzi w programowaniu i dlatego polecam c++. Jeśli wykażesz się własną pracą w dążeniu do celu, to sam dojdziesz do wniosku że programowanie nie jest trudne. Nauczenie się jednego języka pozwala w łatwy sposób zrozumieć inne.

Wygląda że podana ścieżka “C:\Users\Documents\Code Blocks Moje Programy\q\bin\Debug” jest nieprawidłowa. Np te dwa ukośniki (backslash) pomiędzy Users i Documents

Zapisany jest projekt a ścieżka istnieje

@stan55, @pionner

Poszukajcie podowodów, dla których Linux jest napisany w C, a nie C++ i wyciągnijcie wnioski - C++ nie jest panceum, więc go nie wciskajcie człowiekowi z konkretnym pytaniem odbiegającym od rozważań na temat wyboru języka.

@kopcor07

Pokaż screen z ustawieniami kompilatora.

http://przeklej.org/file/GBD3Al/Desktop.rar  przepraszam że w takiej formie ale nie chciały mi się wstawić obrazki do tej wiadomości 

I trzeba było rara wrzucać?