Problem prawdopodobnie z Add-ons, komunikat IE


(Sylwiasunflower) #1

Witam wszystkich :slight_smile:

Mam problem z Explorerem, prawdopodobnie chodzi o Add-ons. Wyswietla mi sie komunikat "Internet Explorer has stoped working" :confused:

nie na kazdej stronie jaką otwieram.. tylko na np. express.bydgoski.pl albo nasza-klasa.pl..... Przy tym komunikacie wyswietlaja mi sie dwie opcje czyli RESTART EXPLORER lub CHECK ONLINE PROBLEM

Gdy robie restart, problem nie znika, gdy robie check online wyskakuje mi informacja dotyczaca Add-ons. Czyli tego co uzywa Explorer do wyswietlania stron. Z tego co rozumiem (bo mam Viste po ang.) to mam zaznaczyc lub odznaczyc ktores z nich.. tylko ze niebardzo wiem jakie.. gdy juz doszlam do tego.. problem niby znika tylko ze te add-onsy potrzebne sa mi do otwierania roznych rzeczy.. np flash player musze miec odznaczony wtedy jest ok.. bezsensu.. probowalam jeszcze innych rzeczy ktore mi microsoft polecil.. musialam odznaczyc tez w opcjach internetowych kilka rzeczy.. zrobilam tez aktualizacje niektorych z nich np java, adobe, shockwave flash object, sciagnelam IE7, jeszcze raz zainstalowalam flash player i google toolbar..

Nie wiem co mam z tym zrobic. Myslalam o tym zeby zainstalowac Firefoxa ale wole Explorera no i w koncu mam Viste..

Prosze o pomoc bo chcialabym korzystac ze wszystkich Add-ons.

Moze z was ktos mial podobny problem i wie jak go rozwiazac.

Sorki ze sie tak rozpisalam ale chcialam wam dokladnie opisac moj problem..

pozdr


(Dontbesoso) #2

to nie wygląda na problem z explorer'em, wygląda na jakiegoś syfa.. sprawdź kompa antywirusem.. jeszcze nie widziałem, żeby explorer musiał sprawdzać coś gdzieś w necie..


(squeet) #3

sylwiasunflower witaj na Forum. Proszę zapoznać się z Regulaminem:

:arrow: http://forum.dobreprogramy.pl/rules.php

I pamiętać, aby w postach stosować polskie znaki (ą, ć, ó, ł) w celu większej czytelności i poprawnego przekazu.

Proszę edytować i poprawić posta.


(Milo82) #4

Według mnie to problem z flash player'em. Miałem to samo na Viście i nie potrafiłem sobie z tym poradzić. Nic na to nie pomagało, więc zainstalowałem Firefox'a.


(Sylwiasunflower) #5

Złączono Posta : 06.12.2007 (Czw) 15:08

Żadnego syfa nie mam, bo skanuję codziennie jak kończę pracę...


(Sylwiasunflower) #6

Poradziłam sobie.. Zainstalowałam najnowszego flash playera i po sprawie... temat do usunięcia..