Problem PS4 z WI-FI

Witam. Mam problem z połączeniem mojej konsoli PS4 z WI-FI.
Mianowicie, gdy podłączę do wi-fi laptop, telefon bądź telewizor, wszystko działa bez zarzutu, ale gdy próbuje połączyć moja konsole, po wpisaniu hasła wyskakuje błąd z połączeniem, lub błąd ze wpisałem nieprawidłowe hasło. Próbowałem połączyć się tez z konsoli mojego współlokatora, wyskakuje ten sam błąd. Próbowałem restartowac router, dodam również ze jeżeli próbowałem przeciągnąć kabel z routera do konsoli, wszystko działało bez zarzutu. Miał ktoś ten sam problem i wie jak go rozwiązać?

Witaj

Jaki masz Router?
Sprawdzałeś w routerze ile masz dostępnych adresów IP?

Router to CISCO EPC3925, nie sprawdzałem żadnych adresów, szczerze to jestem totalnie zielony w tym temacie

Router ma osobne ustawienia do połączenia ręcznego i WPS

Z WPS byłoby łatwiej
Możesz spróbować, ale poszukaj przycisku
Nie jestem pewien, możliwe, że jest z lewej strony na ściance bocznej, nie z tyłu
Sprawdź

W PS4 w Ustawieniach połączenia internetowego, odszukaj opcji Połącz przy pomocy WPS
lub podobne, ale WPS powinno być w nazwie

Napisz czy znalazłeś

W PS4 trzeba wybrać Połączenie WPS, a przycisk WPS nacisnąć raz krótko na Routerze
Powinno skonfigurować

Znalazłem właśnie w instrukcji routera przycisk do łączenia WPS, spróbowałem połączyć dwukrotnie przez WPS, po minucie czekania wystąpił błąd ,nie można skonfigurować sieci wifi w określonym czasie(NW-31357-9)

Wszedłem właśnie w konfiguracje routera wpisując adres, wyłączyłem wszelkie zabezpieczenia, dalej nic :sob:

Też tak kiedyś miałem.
Z tego co pamiętam to konsola nie chciała połączyć się z siecią, która w nazwie miała specyficzne znaki.
Zmiana hasła na proste pomogła.

Mówisz o zmianie hasła w routerze tak? U mnie są tylko i wyłącznie cyfry jako hasło, wiec nie wiem czy może być to problemem

A jak wyłączysz w ogóle szyfrowanie sieci?
Spróbuj wyłączyć na jakiś czas konsolę z sieci.