Problem s multiplayerem do GTA San Andreas


(Biker91) #1

Korzystam z SA:MP i mam taki problem:

Włączam SAMP.exe i postępuje zgodnie z instrukcją

(wybieram serwer->conect).

Nastęnie włącza mi się GTA SA i gram tak samo jak normalnie (tj. wybieram save'a i gram) nie widać żadnych oznak, że to multiplayer, nie ma innych graczy itd.

Czy ten multiplayer tak właśnie działa? Czy może ja coś źle robie?

Prosze o pomoc, bo to mój pierwszy multiplayer jeśli chodzi o GTA.


(Bunio) #2

Po wyborze servera i podłączeniu do niego nic już nie rób!

Po chwili zostaniesz przeniesiony do gry.


(Biker91) #3

Czyli rozumiem to tak:

Wybieram serwer, robie conect, włącza się gra, a ja zostawiam poprostu w menu i po chwili mi sie uruchomi.

Dobrze zrozumiałem?


(Bunio) #4

Nie powinno włączać się żadne menu.

Poprostu po Connect czekasz kilka chwil, wybierasz postać i grasz.


(Mass Destruction) #5

Ja mam to samo co Artureq , doczepiam się do serwera i włącza mi się normalny single player. Ktoś wie jak to naprawić?


(Bunio) #6

Jedyne, co mi przychodzi do głowy, to zainstalowanie poprawki

:arrow: http://www.sa-mp.com/files/browser-fix-01b.zip

Wystarczy podmienić plik .exe SA-MP.


(Biker91) #7

Już mi działa.

Dzięki.

Ale mam druie pytanie:

niektóre osoby w SAMP jadą z pasażerem, a ten pasażer jest wychylony przez szybe (lub wystawia ręke) i strzela.

Jak to zrobić, bo doszedłem już do tego jak wejść do samochodu, żeby nie wywalić kierowcy, ale jak się wychylić przez szybe (lub wystawić ręke), tak aby strzelać przed samochód i na boki (tak jak w misjach, kiedy jeden prowadzi, a drugi strzela).


(Bunio) #8

Wystarczy nacisnąć klawisz H , jednak musisz mieć jakąś broń automatyczną, typu Tec-9.


(system) #9

niekiedy błąd taki wystepuje jak masz licznik prędkości do sa i jest uruchomiony firewall 8) wtedy nalezy wyłączyć zapore aby wejśc do multipleyera


(Ziom1410) #10

sciagnolem ta poprawke ale nie rozumiem tego

"Wystarczy podmienić plik .exe SA-MP."

o co lazi?? :cry:


(Azpr) #11

Proof o to że masz podmieic plik SA-MP.exe ten ktory odplasz jak chcesz zgrac w multi...


(Ziom1410) #12

Złączono Posta : 04.01.2007 (Czw) 13:42

ALE GDZIE PODMIENIC


(Azpr) #13

heh... a gdzie masz plik z sa-mp.exe?


(Ziom1410) #14

na pulipcie


(Bunio) #15

Chodzi o lokalizację oryginalnego pliku samp.exe

Multiplayer powinno się instalować w katalogu z grą.


(Ziom1410) #16

wiem zajnastalowalem tam ale ktos mi mowil ze poprawke sie instaluje


(Pax555) #17

instalujesz sa-mp 0.1b i jak ci bedzie jakis blad wyskakiwal podczas gry w multi lub przed polaczeniem do serva to sciagnij sobie ta poprawke, nie musisz jej dawac do folderu z gra tylko ja odpalasz, szukasz sobie jakis server i grasz


(Ziom1410) #18

ale ja sciaglolem i mi wchodzi normalnie do normalnego sa


(Azpr) #19

widocznie robisz coś źle, napewno odpalasz sa-mp? a nie gta sa? :lol:


(Mass Destruction) #20

na 99% masz zainstalowane MP w innym katalogu niż GTA SA.

Usuń SA:MP i zainstaluj jeszcze raz tam gdzie masz GTA SA.

Ja najpierw zainstalowałem SAMP a dopiero później SA i miałem to samo. Zrób tak jak mówie a powinno być GIT :mrgreen: