Problem - Skrypt wymaga PHP w wersji co najmniej 5.4.0

(Shelby) #1

Cześć, mam nadzieję, że dobry dział, ale ja nie programuję, więc automatycznie wydało mi się, że temat w dziale "Programowanie" nie pasuje ..

Dziś rano mogłam wejść na jedną stronę bez problemu, a aktualnie zamiast niej pojawia mi się biała strona z informacją w górnym lewym rogu "Skrypt wymaga PHP w wersji co najmniej 5.4.0!". O co chodzi? Tzn., że ja nie mam zainstalowanego czegoś co umożliwi mi przeglądanie strony czy to sprawa właściciela strony i aktualizacja czegokolwiek u mnie, nie ma wpływu na to czy ją zobaczę czy nie?

(Bogdan_G) #2

Też nie jestem programistą, ale jestem przekonany, że tu jest błąd wykonywania skryptu PHP. Takie najprostsze wyjście, to dokładnie osunięte ciasteczka z przeglądarek, bo takie skrypty. Któreś jest walnięte. Dokładnie usunąć ciasteczka, to sztuka, bo tego nie uczyni ccleaner, ani jakiś odkurzacz. Trzeba samemu. O ile w internet explorer w ogólnych opcjach internetowych, masz przy ustawieniu czyszczenia przeglądarki - ustawienia, potem wyświetl pliki, zaznacz wszystkie i w końcu jest usuń. Trzeba poczytać w necie, gdzie jakie przeglądarki mają foldery z ciasteczkami. Masz na tej strony małe narzędzia do usuwania ciasteczek, czyli mozillacookies, czy chromecookies:

http://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&hl=pl&prev=/search%3Fq%3Dprogramy%2Bnirsoft&rurl=translate.google.co.uk&sl=en&u=http://www.nirsoft.net/utils/index.html&usg=ALkJrhi9L1hVYVpDX0S5fqsoDGHayEa-5w#browser_tools

(mktos) #3

Najprawdopodobniej problem leży po stronie właściciela strony. To nie twoja wina i niestety, nie masz jak tego rozwiązać.

(Shelby) #4

ok, dziękuje bardzo, za informacje i pomoc :slight_smile:

pozdrawiam

(roobal) #5